Ürün
banner_header

Bitrix24 Makaleler

İşletmenizin büyümesine yardımcı olacak en son yenilikler ve güvenilir teknikler hakkında öğrenin.
Tüm kategoriler
CRM ile Satışları Artırın
Satış ve Gelir Artışı
Veriye Dayalı Pazarlama
Müşteri Başarısı
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Hedef Odaklı Proje Yönetimi
Etkili Takım İletişimi
Yüksek Performanslı Ekip Çalışması
Üretkenliği Artırın
Zaman Verimliliği Yöntemleri
Uzaktan Başarılı Olun
Ekip ve İK Büyümesi
İlham Verici Liderlik
Küçük İşletmelerin Büyümesi
Orta Büyüklükteki İşletme Başarısı
Kurumsal Çözümler
En Uygun Araç Bulun
En Önemli İnsan Kaynakları KPI’ları Nelerdir?
Ekip ve İK Büyümesi
En Önemli İnsan Kaynakları KPI’ları Nelerdir?
İnsan kaynaklarındaki KPI’lar (Anahtar Performans Göstergeleri), personel ve iş gücüyle ilgili verilerden yararlanmanıza olanak tanır. Bir başka ifadeyle, ortaya çıkan işin “performansını” ölçmenize yardımcı olur. Stratejik ölçütler olarak tanımlanan KPI'lar, bir şirketin temel hedeflerine ulaşmada ne kadar etkili olduğunu değerlendirmek için kullanılıyor. Peki insan kaynakları çalışan başarısını ölçmek için hangi ölçütleri göz önünde bulunduruyor?
12 dakikalık
İK İşe Alım Otomasyonu Nedir?
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
İK İşe Alım Otomasyonu Nedir?
İnsan kaynakları, çalışan ilişkilerini yönetmeden eğitim ve gelişime kadar birçok farklı göreve sahiptir. En önemli görevlerinden biri ise işe alım sürecini yönetmektir. Bu süreçte, ihtiyaç duyulan pozisyona uygun iş ilanlarını çeşitli platformlarda oluşturmaktan özgeçmiş taramaya kadar birçok görevi üstlenmeye devam ederler. Peki İK profesyonellerini tekrarlayan görevlerden kurtararak daha önemli işlere odaklanmalarını sağlamak mümkün mü? İK işe alım otomasyon yazılımları tam da bu noktada devreye girer ve performansı optimum seviyeye yükseltmeyi hedefler.
12 dakikalık
Maksimum Verimlilik için Çalışan Eğitiminin Önemi - İK Eğitim ve Geliştirme Alanında Nasıl Stratejiler Uygulayabilir?
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Maksimum Verimlilik için Çalışan Eğitiminin Önemi - İK Eğitim ve Geliştirme Alanında Nasıl Stratejiler Uygulayabilir?
Günümüzün yüksek rekabetli iş pazarında artan talepleri karşılamaya çalışan şirketler, ilerleyen teknolojiyle birlikte ürün ve gelişim alanında yeniliği sürekli olarak destekler. Bu sadece teknolojik altyapının yenilenmesi anlamına gelmez. Çalışanların da sürekli eğitim ve gelişimle bu altyapıya ayak uydurması, yenilikçi fikirlerle sürdürülebilir iş başarısına katkı sağlaması gerekir.
12 dakikalık
Yapay Zekâ Asistanı Nedir? İş Yükünüzü Nasıl Azaltabilir?
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Yapay Zekâ Asistanı Nedir? İş Yükünüzü Nasıl Azaltabilir?
Bir işletmenin veya departmanın yöneticisi değilseniz, büyük ihtimalle iş görevlerinde size yardımcı olabilecek bir asistana da sahip değilsiniz. Ancak günümüzde teknolojinin en gelişmiş uygulamalarından faydalanmaya başladığımızı unutmayalım. Artık yapay zekâ asistanları sayesinde her çalışan, iş görevlerinde maksimum verimliliği yakalayabilmek için gerekli desteği alabiliyor. Detaylı bilgi için makalemizi okuyun!
12 dakikalık
Küçük İşletmeler CRM Araçları Seçerken Hangi Özelliklere Dikkat Etmelidir?
CRM ile Satışları Artırın
Küçük İşletmeler CRM Araçları Seçerken Hangi Özelliklere Dikkat Etmelidir?
Dünyanın en büyük e-ticaret platformlarından biri olan Amazon, müşteri verilerini yönetmek ve kişiselleştirilmiş ürün önerileri yapmak için CRM araçlarını kullanıyor. Teknoloji devleri arasında yer alan Apple, müşteri davranışlarını ve ihtiyaçlarını anlamak amacıyla CRM yazılımlarından raporlar elde ederek ürünlerinde sürekli olarak güncelleştirmeler yapıyor. McDonald’s ise dijital sipariş ve teslimat sürecini optimize etmek için CRM araçlarından faydalanarak müşteri tabanıyla bağlantı kuruyor. Bu makalemizde CRM kullanımının işletmenize olan etkisinden bahsedeceğiz.
12 dakikalık
Sosyal Medya Otomasyonu Nedir? - Online Varlığınızı Nasıl Güçlendirir?
Veriye Dayalı Pazarlama
Sosyal Medya Otomasyonu Nedir? - Online Varlığınızı Nasıl Güçlendirir?
Çok kanallı bir pazarlama stratejisi olarak sosyal medyayı yönetmek yoğun bir emek isteyebilir. Beğeniler, paylaşımlar, yorumlar, mesajlar, izlenme süresi ve tıklanma oranı dâhil birçok farklı metriğin düzenli olarak takip edilmesi gerekir. Üstelik tüm bu etkileşim sürecinde potansiyel müşterileri yakalamak için de etkili stratejiler kurmanın önemi büyüktür. Örneğin gelen müşteri mesajlarını satış ekiplerine yönlendirmek bile başlı başına bir iş yüküdür.Detaylı bilgi için makalemizi okuyun.
12 dakikalık
İşletmeler İçin En İyi 7 Takvim Programı (2024)
Zaman Verimliliği Yöntemleri
İşletmeler İçin En İyi 7 Takvim Programı (2024)
İşletmeler için takvim yazılımı kullanmak; düzen sağlamak, üretkenliği korumak ve zamanı daha verimli kullanmak demektir. Program takvimi oluşturmak, sadece yöneticilerin iş süreçlerini etkili bir şekilde takip etmesini değil, çalışanların da kendi işlerinde daha kontrol sahibi olmalarına imkân tanır. Bu yazımızda, en iyi takvim programları ve özelliklerini inceleyerek işletmeniz için en doğru seçimi yapmanıza yardımcı olacağız.
13 dakikalık
En Kullanışlı 7 Bilgi Tabanı Yazılımı (2024)
En Uygun Araç Bulun
En Kullanışlı 7 Bilgi Tabanı Yazılımı (2024)
Bilgi tabanı; işletme belgelerini, kullanım kılavuzlarını, teknik dokümanları, makaleleri ve diğer tüm içerik bilgilerini kolaylıkla saklayıp paylaşabileceğiniz dijital bir depolama alanıdır. Büyük ya da küçük fark etmeksizin her ölçekteki işletmenin bilgi tabanı uygulamaları ile veri transferini hızlandırması mümkündür. Peki bilgi tabanı programı seçerken nelere dikkat etmek gerekir? Bu yazımızda, bilgi tabanı yazılımları ile gelen özellikleri ve avantajları inceleyeceğiz ve en iyi 7 bilgi tabanı yazılımını sunarak en doğru kararı vermenize yardımcı olacağız.
12 dakikalık
Yapay Zekâ İnsan Kaynaklarına Nasıl Yardımcı Olabilir?
Ekip ve İK Büyümesi
Yapay Zekâ İnsan Kaynaklarına Nasıl Yardımcı Olabilir?
Yapay zekâ çalışmaları, en basit ifadeyle “insanlar gibi düşünebilen makineler üretme bilimi” olarak tanımlanabilir. Başlıca kullanım alanları ise tekrarlayan görevleri azaltmak, büyük ölçekteki verileri hızlı bir şekilde analiz etmek, karmaşık iş süreçlerini basitleştirmek ve insanların daha iyi karar almasına yardımcı olan raporlar üretmek olarak özetlenebilir. Sadece bu kabiliyetleri dahi yapay zekânın insan kaynaklarında yaratabileceği avantajların genişliğini gösterebiliyor.
12 dakikalık
Çalışan Devamsızlığını Yönetmek ve Azaltmak için 7 İpucu 
Ekip ve İK Büyümesi
Çalışan Devamsızlığını Yönetmek ve Azaltmak için 7 İpucu 
Çalışan devamsızlığı, genel olarak geçerli bir nedeni olmayan ve sürekli olarak tekrarlanan devamsızlıkları tanımlamak için kullanılan bir terimdir. Fakat sağlık sorunları ya da trafiğe takılma gibi tipik nedenlerden kaynaklanan devamsızlıklar bu tanıma dâhil edilmez. Aynı şekilde yasal olarak ebeveyn izni almak ya da yıllık izin hakkından kullanmak da çalışan devamsızlığı kapsamında değildir. Kısacası, bir çalışanın işte olması gerekirken bu görevini yerine getirmediği durumları tanımlamak için çalışan devamsızlığı terimi kullanılır.
12 dakikalık
Bunları da beğenebilirsiniz
Bloglar
Web Seminerleri
sözlükçe

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24, herkesin birbiriyle iletişim kurabileceği, görevler ve projeler üzerinde çalışabileceği, müşteri yönetimi ve daha pek çok işlemi gerçekleştirebileceği bir platformdur.

Ücretsiz başlayın