Reklam kampanyası metriklerinizi hesaplamak için aşağıdaki gerekli alanları doldurun.
Reklam harcaması:
Reklam geliri:
İzlenimler:
Tıklamalar:
Siparişler:
Satışlar:
Yatırım Getirisi
Tıklama oranı
Dönüşüm oranı
Satış Eylemleri
Binde maliyet (1.000 gösterim)
Tıklama başına maliyet
Eylem başına maliyet
Satış başına maliyet
YG için hesaplamalarda kullandığımız temel formül şu şekildedir: YG = (Reklam geliri - Reklam harcaması)/Reklam harcaması * %100
Reklam kampanyalarınızın etkinliğini ve YG'nizi artırmak istiyorsanız işletmeler için tam bir dijital pazarlama aracı setine sahip ücretsiz bir çevrimiçi CRM sistemi olan Bitrix24'u deneyin.
Müşteri segmentasyonu
Doğrudan CRM'inizden başlatılan pazarlama kampanyaları (e-postalar, Google, sosyal medya, messenger uygulamaları vb.)
Pazarlama otomasyonu (kurallar ve tetikleyiciler)
Analiz ve raporlar (BI Oluşturucu)
Reklamlarınız hakkında bilmek istediğiniz her şey burada: gösterimler, tıklamalar, maliyetler, YG ve daha fazlası.
Tanıtım kanallarınızı ekleyin ve anında veri toplamaya başlayın
Müşterinin farkındalıktan satın almasına kadar uzanan yolunu takip edin
Pazarlama YG'si otomatik olarak hesaplanır
Gelişmiş satışlar ve pazarlama analizi (BI Oluşturucu)