Tüm İhtiyaçlarınız İçin Tek Ücretsiz CRM

Bitrix24, sınırsız kullanıcı, sınırsız kayıt özelliğine sahip ve hiçbir gizli maliyet içermeyen büyük bir ücretsiz CRM sistemidir. Tüm ücretli planlar, kullanıcı başına fiyatlandırma olmaksızın 'sabittir'. Satış hunilerini otomatikleştirmek, müşteri adayları oluşturmak ve müşteri hizmetlerini geliştirmek için yeterince esnek ve güçlü olan sade bir CRM'dir. 8 milyondan fazla müşterisiyle Bitrix24, şu anda dünya çapındaki toplam kullanıcı sayısı açısından 1 numaralı ücretsiz CRM'dir.
1. Yeni müşteriler bulun

Bitrix24 CRM'de müşteri adayı edinmek çok kolaydır. Web sitesi, telefon veya sosyal medya dahil olmak üzere çok sayıda kanal aracılığıyla müşteri adayları oluşturabilir ve bunların CRM sisteminize otomatik olarak eklenmesini sağlayabilirsiniz.

  1. Özelleştirilebilir CRM web formları
  2. Facebook, Instagram, Google'da reklam kampanyaları
  3. Toplu posta, SMS, anlık mesajlaşma, telefonla pazarlama kampanyaları
  4. Başka bir CRM'den veri taşıma
  5. Bir csv doyası ile kolay CRM verisi yükleme
  6. vCard, Gmail, Outlook gibi platformlardan kişileri içe aktarma
2. Müşteri adaylarınızı düzenleyin ve yönetin

Yeterli müşteri adayı sayısına ulaştığınızda bu adayları sıralamanız ve nitelendirmeniz gerekir. Satış temsilcilerinizin hangi beklentilere odaklanmaları gerektiğini görmek ve bunları otomatik olarak atamak için yerleşik müşteri adayı puanlama aracımızı kullanın.

  1. Otomatik müşteri adayı ve anlaşma dağıtımı
  2. Kurala dayalı müşteri adayı nitelendirme
  3. Özel satış aşamaları
  4. CRM kopyalama denetimi
  5. CRM erişim günlüğü ve değişiklik geçmişi
  6. Silinen CRM kayıtlarını geri dönüşüm kutusundan geri yükleyin
3. Müşteri verilerini toplayın, saklayın ve yönetin

CRM kayıtlarınızda kolayca gezinin ve birkaç tıklama ile doğru müşteri verilerini bulun. Belirli kullanıcılar için belirli alanları (örneğin anlaşma miktarını) görünmez yapmak istediğinizde CRM alanlarının erişim haklarını yapılandırın.

  1. Görsel kanallar ile CRM yönetimi
  2. 360 derece müşteri görünümü
  3. Rol tabanlı izin yönetimi
  4. Özelleştirilebilir CRM erişim hakları
  5. Müşteri adayları, anlaşmalar, kişiler ve şirketler için arama filtreleri
  6. Müşteri adayları ve fırsatlar için kurallar/tetikleyicilers
4. Satış huninizi otomatikleştirin

Bitrix24 otomasyon kurallarını ve tetikleyicilerini kullanarak kendi özel satış kanalınızı yapılandırın ve anlaşmaları aşamadan aşamaya taşıyın. Bolca zaman ve zorluktan tasarruf ederek asıl önemli şeye, yani müşteri adaylarını ödeme yapan müşterilere dönüştürmeye odaklanın.

  1. Özelleştirilebilir CRM otomasyon kuralları ve tetikleyicileri
  2. SMS ve e-posta ile randevu hatırlatıcıları
  3. Otomatik cevaplayıcılar
  4. Yinelenen fırsatlar ve faturalar
  5. Belge oluşturucu
  6. Webhook'lar ve uygulama tetikleyicileri
5. Çok kanallı iletişimden faydalanın

Facebook, e-posta, telefon görüşmeleri, SMS, anlık bildirimler veya mesajlaşma programları gibi en etkili olduğunu düşündüğünüz kanal aracılığıyla müşteri adaylarına ve mevcut müşterilerinize ulaşın. Olağanüstü CRM müşteri hizmetleri sağlayın ve müşteri adayı sayınızı artırın.

  1. Çok kanallı CRM iletişim merkezi
  2. VoIP telefonu
  3. Gelişmiş CRM pazarlama araçları
  4. CRM içinde takvim
  5. Randevu planlama
  6. Onay ve hatırlatıcılar
6. Somut verilere dayanarak bilinçli kararlar verin

Bitrix24 CRM, pazarlama kampanyalarınızın eyleme dönüştürülebilir ölçümlerini izleyebileceğiniz Satış Zekası modülü ile donatılmış olarak gelir. Hangi pazarlama kanallarının, kampanyaların ve hatta anahtar kelimelerin en iyi yatırım getirisini sağladığını belirlemek için pazarlama maliyetlerinizi ve yatırım getirinizi analiz edin.

  1. Reklamcılık yatırım getirisi raporları
  2. Kapsamlı uçtan uca CRM analizleri
  3. Çalışan performansı raporları
  4. Arama takibi
  5. Anahtar kelime analizi
  6. Rapor oluşturucu
7. Tekrarlanan satışlar oluşturun

CRM Pazarlama modülümüzü (bu da Bitrix24 CRM'inin bir parçasıdır) kullanarak, doğrudan CRM'inizden e-posta ile pazarlama, SMS, telefonla pazarlama, sesli yayın ve Facebook/Google aracılığıyla yeniden hedefleme kampanyalarını yürütebilirsiniz.

  1. Müşteri segmentasyonu (statik ve dinamik)
  2. Kampanya şablonları ve istatistikleri
  3. Satış kampanyalarını tekrarlayın
  4. Satış oluşturucu
  5. Toplu mesajlaşma
  6. Reklam ağlarında yeniden hedefleme
8. CRM içinde çevrim içi satış yapın ve ödeme alın

CRM mağazamız size herhangi bir ekstra iş çıkarmadan e-ticaret kabiliyetleri sunar. CRM üzerinden ürünlerinizi sergileyin, çevrim içi ödemeleri kabul edin ve siparişleri veya gönderileri yönetin.

  1. Ürünler ve envanter
  2. Ödeme işleme
  3. Siparişler ve teslimat
  4. Gerçek zamanlı ödeme takibi
  5. Kart, Apple Pay veya Google Pay ile ödeme kabul edin
  6. Telefon, canlı sohbet veya sosyal medya aracılığıyla sipariş alın
CRM'den Öte, Daha Çok Çevrim İçi İş Birliği Paketi Gibi

Bitrix24 ekosisteminin bir parçası olan işlevsel CRM'imiz, size eksiksiz bir çevrim içi iş birliği, otomasyon ve pazarlama platformu, yani işletmenizi yürütebileceğiniz tek bir platform sunmak için Bitrix24 araçlarının geri kalanıyla entegre edilmiştir.

Sık sık rastgele ve düzensiz bir şekilde ortaya çıkan düzinelerce işlem, etkinlik ve belge akışı yerine başından sonuna kadar tamamlanmış tek ve basitleştirilmiş bir süreç elde edersiniz. 0

NEDEN BITRIX24 CRM?
  1. Dünya çapında 8 milyondan fazla şirket tarafından denendi, güvenildi ve sevildi
  2. Sektörün uzmanları ve eleştirmenleri tarafından takdir edildi
  3. CRM konusunda acemi olanlar için bile öğrenme veya eğitim gerektirmeyen kolay kurulum ve kullanım
  4. Başlamak 100% ÜCRETSİZ, hesap başına sınırsız sayıda kullanıcı
  5. Uzaktan satış ve evden çalışan ekipler için uygun

Entegrasyonlar

Bitrix24, Bitrix24.Market'te mevcut çok sayıda entegrasyonla gelir.
İsterseniz REST API'mızı kullanarak kendi uygulamalarınızı da oluşturabilirsiniz.

BITRIX24 CRM İLE ANINDA SONUÇLARA NASIL ULAŞILIR?

Bitrix24 CRM ile çalışmaya başlamak sandığınızdan daha kolay. Daha önce hiç CRM sistemi kullanmadıysanız anında sonuçlar elde etmek için yapmanız gerekenler şunlardır:

  1. Ücretsiz bir Bitrix24 hesabı oluşturun ve kayıt işlemini tamamlayın
  2. Ana aracınız olarak CRM'i seçin
  3. Gezinme menüsünde CRM'i açın
  4. Yeni bir müşteri adayı (potansiyel müşterilerinizden biriyse) veya anlaşma ekleyin
  5. Müşteri adayınız veya anlaşmanızla ilgili bilgileri girin ve KAYDET'e tıklayın
9,000,000+ organizasyon Bitrix24 kullanıyor