Kampanya URL'sini edinmek ve Google Analiz'deki reklam sonuçlarınızı takip etmeye başlamak için aşağıdan gerekli alanları doldurun.
Web sitesi URL'si
UTM Kaynağı
UTM ortamı
UTM kampanya adı
UTM kampanya içeriği
UTM kampanya terimi
Gerekli tüm alanları doldurduktan ve kampanya URL'nizi oluşturduktan sonra, o URL'yi kopyalayın ve Google Analytics'teki reklam kampanyanızın metriklerini ve performansını takip etmek için kullanın.
URL, en fazla 1 soru işareti (?) içermelidir
Parametreler 1 ampersanla (&) ayrılmalıdır
Analizi engelleyen geçersiz karakterler otomatik olarak sembollerle değiştirilir: #, &, =
Yalnızca küçük harf kullanın
Reklam kampanyalarınızın etkinliğini artırmak istiyorsanız işletmeler için tam bir dijital pazarlama aracı setine sahip ücretsiz bir çevrimiçi CRM sistemi olan Bitrix24'u deneyin.
E-posta ile pazarlama
Google Ads
Facebook Ads
Instagram Reklamları
SMS kampanyaları
WhatsApp kampanyaları
Telegram kampanyaları
Doğrudan Bitrix24 CRM'in içinden segment tabanlı pazarlama kampanyaları oluşturun ve başlatın. Yalnızca birkaç tıklamayla potansiyel müşterilerinizin kalplerine ve cüzdanlarına ulaşın.
Müşteri segmentasyonu
Doğrudan CRM'inizden başlatılan pazarlama kampanyaları (e-postalar, Google, sosyal medya, messenger uygulamaları vb.)
Pazarlama otomasyonu (kurallar ve tetikleyiciler)
Analiz ve raporlar (BI Oluşturucu)