Proje Yönetimi Yaşam Döngüsünün 5 Aşaması. Kesin Kılavuz
13 dakikalık
İşletmenizin büyümesine yardımcı olacak en son yenilikleri ve denenip doğrulanmış teknikleri öğrenin.
13 dakikalık
All categories
Türkiye’de e-ticaret pazarı hızla büyürken işletmeler rekabet avantajı elde etmek için müşteri deneyimini iyileştirmeye büyük önem veriyor. Satış sonrası destek süreçlerinin etkili yönetimi, tüketicilerin marka bağlılığını artırmakla kalmayıp olumlu geri dönüşler ve tavsiyelerle yeni müşterilerin kazanılmasına da katkı sağlıyor. Bu noktada, doğru stratejiler ve teknolojilerle güçlendirilmiş, dijital pazarlama alanında da öne çıkan bir e-ticaret desteği, başarılı müşteri hizmetleri sunmanın temel unsurları arasında öne çıkıyor.
14 dakikalık
Ağustos 18, 2025
Sosyal medya hayatın her alanına nüfuz ettiği için markaların hedef kitleye ulaşma yolları da köklü bir dönüşüm geçiriyor. Özellikle küçük ve orta ölçekli işletmeler (KOBİ’ler), sınırlı bütçelerle daha fazla etkileyici sonuçlar alabilecekleri yöntemlere yöneliyor. Bu noktada mikro-influencerlar, büyük takipçisi olan ünlülerden çok daha değerli hale geliyor.
14 dakikalık
Haziran 25, 2025
Türkiye’de sosyal ticaret, e-ticaretin hızla artan bir parçası haline gelirken, tüketiciler alışveriş kararlarını sosyal medya yorumları ve paylaşımlarına göre alıyor. 2024 itibarıyla 600.800’e ulaşan e-ticaret yapan işletme sayısı, sosyal ticaretin güvenilir ve etkili bir pazarlama modeli olduğunu gösteriyor. Bu yazıda, sosyal ticaretin ne anlama geldiğini, nasıl uygulanacağını ve rekabet ortamında öne çıkmak için hangi stratejilerin izlenebileceğini detaylı olarak ele alıyoruz.
12 dakikalık
Temmuz 1, 2025
Onboarding süreçleri, uzaktan çalışma modelinin yaygınlaşmasıyla Türk KOBİ’ler için kritik bir hale geldi. Dijital onboarding araçları, yeni çalışanların ilk haftalarını daha etkili ve verimli hale getirerek bağlılık ve performansı artırıyor. Bu yazıda, Notion, Bitrix24, Personio ve Trello gibi platformlar dahil olmak üzere 30’dan fazla aracı inceleyerek en iyi 10 onboarding aracını saptadık.
14 dakikalık
Haziran 24, 2025
Müşteri toplulukları, marka sadakatini artırmanın ve yeni nesil büyüme stratejilerini güçlendirmenin en etkili yollarından biridir. Aktif ve bağlı bir müşteri kitlesi, sadece satışları değil, yenilik ve müşteri odaklı gelişim süreçlerini de destekler. Bu yazıda, müşteri topluluklarının ne anlama geldiğini, nasıl kurulduğunu ve işletmeler için sunduğu stratejik faydaları detaylı olarak ele alıyoruz.
13 dakikalık
Haziran 10, 2025
İyi bir satış temsilcisi yalnızca sattığı ürünü bilmekle kalmaz aynı zamanda müşterinin neye ihtiyaç duyduğunu anlar, doğru stratejiyi seçer ve bu anlayışla satış sürecini başarıyla tamamlar. Peki, satış ekipleri bu başarıya nasıl ulaşır? Müşterinin hangi ürünü istediğini veya tercihlerini nasıl anlar? Hangi satış stratejisinin işe yarayacağını ya da ürünlerin pazardaki konumunu nasıl öğrenir?
12 dakikalık
Haziran 9, 2025
Türkiye'de internet kullanıcılarının %86,2'si, yani 60 milyon kişi WhatsApp kullanıyor. Bireysel kullanıcıların yanı sıra dünya genelinde 50 milyondan fazla işletme de müşterileriyle iletişim kurmak ve satışlarını artırmak için WhatsApp'ı tercih ediyor. Peki, WhatsApp'ın işletmelere sağladığı avantajlar neler? Satış ve pazarlama performansını nasıl güçlendiriyor? WhatsApp ve CRM entegrasyonu nasıl yapılıyor?
12 dakikalık
Haziran 6, 2025
En önemli yapay zekâ istemlerinin kapsamlı bir listesini indirmek için e-posta adresinizi girin.
Dijital iş yerinin duygusal nabzını keşfedin. Bölgesel emoji trendlerinden iş haftasındaki pozitiflik artışlarına kadar, dijital araçların, tepkilerin ve etkileyici iletişimin dünya genelinde çalışan katılımını, iş birliğini ve iş yeri kültürünü nasıl artırdığını keşfedin.
11 dakikalık
Bu çalışma, önemli araştırma bulguları ve çevrimiçi işyeri platformu Bitrix24'ün kullanıcıları arasında yakın zamanda yapılan bir anket temelinde, insanların 2050'de iş dünyasını nasıl hayâl ettiklerine dair içgörüler sunarak, iş dünyası için olası gelecek senaryolarını inceliyor.
11 dakikalık
Çok sayıda hizmeti ve uygulamayı satışlarınızı, müşterilerinizi, projelerinizi ve ekibinizi yönetmek için ihtiyacınız olan her şeyi içeren tek bir çevrimiçi çalışma alanıyla değiştirin.