Proje Yönetimi Yaşam Döngüsünün 5 Aşaması. Kesin Kılavuz
13 dakikalık
İşletmenizin büyümesine yardımcı olacak en son yenilikleri ve denenip doğrulanmış teknikleri öğrenin.
13 dakikalık
All categories
Tüketiciler artık çok daha güçlü ve bu güçlerinin de farkındalar. Ne kadar iyi veya farklı olursa olsun, bir ürünü veya hizmeti satın alma kararını vermeleri için onları ikna etmek hiç de kolay bir iş değil. Aynı nedenle, türü ve büyüklüğünden bağımsız olarak, her işletmenin alıcıların kim oldukları ve satın alma kararlarını nelerin etkilediği konusunda çok iyi bir anlayışa sahip olması gerekiyor
12 dakikalık
Ağustos 16, 2024
2023 itibarıyla hemen herkes işletmelere bulut bilişime geçiş yapmasını tavsiye ediyormuş gibi görünüyor; fakat bu şekilde gerçekten tasarruf edebilir misiniz, yoksa Jevons Paradoksunun farklı bir biçimini mi yaşıyoruz? Gelin, bu sorulara birlikte yanıt arayalım ve Bitrix’in sunduğu bulut ekosistem araçlarının neden bulut hizmetleri için ideal bir alternatif olabileceğini öğrenelim.
12 dakikalık
Ağustos 16, 2024
Çevrimiçi belge yönetimi hakkında bir makale mi arıyorsunuz? En önemli ipuçlarımız için okumaya devam edin ve belgelere yaklaşımınızın şirketinizde nasıl beklenmedik dalgalanmalar yaratabileceğini görün.
10 dakikalık
Ağustos 16, 2024
Hepimiz oturup meslektaşlarımıza bakarak ve "Nasıl bu kadar üretkenler?" diye düşünmüşüzdür. Üretkenliğe yönelik 10 sırrımıza, size üretken saflara nasıl katılacağınız konusunda kapsamlı bir anlayış kazandırmak için kişisel değişiklikler ve teknolojik çözümlerin bir karışımını ekledik.
10 dakikalık
Ağustos 16, 2024
Yapay zekâ CRM platformları sayesinde zamandan tasarruf edebiliyor, müşteri verilerine daha hızlı erişebiliyor ve onlarla daha kişisel düzeyde bir etkileşim kurabiliyorsunuz. CRM’ler için en iyi yapay zekâ programları konulu bu makalemizde, tüm bunları ve daha fazlasını yapabilmenizi sağlayan platformlar için güncel bir liste paylaşacak ve işletmenizin türü veya büyüklüğü ne olursa olsun bu etkileyici teknolojiden kolayca yararlanmaya başlamanızı sağlayacağız.
12 dakikalık
Ağustos 16, 2024
Her türden ve büyüklükten işletmeyi en çok zorlayan şeylerden biri, müşterilerle çalışma sürecini otomatikleştirmek ve optimize etmektir. Bu, başlangıçta çok zorlayıcı bir şey olmamasına rağmen, satışların sayısı arttıkça ve işletme daha fazla çalışan istihdam ettikçe karmaşık hâle gelir ve hemen her yöneticinin uykusuz geceler geçirmesine neden olur. CRM (customer relationship management – müşteri ilişkileri yönetimi) programları bu sorunu çözmek için geliştirilmiştir.
12 dakikalık
Ağustos 16, 2024
Sosyal medya (social media) bir zamanlar sadece sanal arkadaşlar edindiğimiz bir yerdi ancak günümüzde her türden ve büyüklükten işletmenin kullandığı bir pazarlama kanalı hâline geldi. Dünya çapında 4,5 milyardan fazla sosyal medya kullanıcısı olduğu tahmin ediliyor ve bu da 4,5 milyardan fazla potansiyel müşteri demek. Dahası, pazarlamacılar sosyal medya kullanarak yalnızca erişim alanlarını genişletmekle kalmıyor, aynı zamanda çok düşük bütçelerle bile son derece etkili dijital pazarlama kampanyaları yürütebiliyorlar.
12 dakikalık
Ağustos 16, 2024
En önemli yapay zekâ istemlerinin kapsamlı bir listesini indirmek için e-posta adresinizi girin.
Bu derinlemesine analizde, gerçekleştirdiğimiz anket çalışmasının sonuçlarına odaklanarak, Türk tüketicisinin indirim sezonundaki davranışlarını üç temel soru ekseninde inceleyeceğiz. Markaların bu dönemlerde nasıl konumlanması gerektiği ve tüketicinin satın alma motivasyonlarının ardındaki psikoloji, bu makalenin ana çerçevesini oluşturuyor.
8 dakikalık
Dijital iş yerinin duygusal nabzını keşfedin. Bölgesel emoji trendlerinden iş haftasındaki pozitiflik artışlarına kadar, dijital araçların, tepkilerin ve etkileyici iletişimin dünya genelinde çalışan katılımını, iş birliğini ve iş yeri kültürünü nasıl artırdığını keşfedin.
11 dakikalık
Çok sayıda hizmeti ve uygulamayı satışlarınızı, müşterilerinizi, projelerinizi ve ekibinizi yönetmek için ihtiyacınız olan her şeyi içeren tek bir çevrimiçi çalışma alanıyla değiştirin.