Proje Yönetimi Yaşam Döngüsünün 5 Aşaması. Kesin Kılavuz
13 dakikalık
İşletmenizin büyümesine yardımcı olacak en son yenilikleri ve denenip doğrulanmış teknikleri öğrenin.
13 dakikalık
All categories
Bu yazıda otomasyonun temel kavramlarına ve oyunu nasıl değiştireceğine bağlı kalacağız. İlk olarak, gelecekte sizin nelerin beklediğini ve İK süreçlerinin nasıl otomatikleştirileceğini keşfetmeden önce "İK otomasyonu nedir?" sorusunu ele alacağız.
10 dakikalık
Ağustos 16, 2024
YG'nizi en üst düzeye çıkarmak için daha fazla potansiyel müşteri oluşturmaya çalışmalısınız. "Lead" terimi, mallarınızı veya hizmetlerinizi satın almaya istekli olabilecek bir kişiyi ifade eder. Bu yazıda, olası satış yaratma için en verimli stratejileri listeleyeceğiz. Bu öneriler, her büyüklükteki ve sektördeki şirketler için kullanışlı olmalıdır.
14 dakikalık
Ağustos 16, 2024
İnsan kaynakları departmanı denince artık bir insan değil, bir "portal" hayal ediyoruz. Bu departmanın tek bir çalışan tarafından temsil edildiği günler artık geride kaldı. Ancak günümüzde türü ve büyüklüğü ne olursa olsun her işletme zaten insan kaynakları için bir tür "portal" sunuyor gibi görünüyor. Bu makalede, yazılım teknolojileri kullanarak bunu nasıl yapabileceğinizden bahsedecek ve insan kaynakları süreçlerini yeni cesur dünyaya uygun şekilde yürütebilmeniz için size yardımcı olacağız.
12 dakikalık
Ağustos 16, 2024
Büyük ölçekli işletmeler, makine öğrenimi ve yapay zekâ AI teknolojilerini iş akışlarını düzenlemek ve hatta yönetmek için uzun zamandır kullanıyor. Küçük ve orta ölçekli işletme sahipleri ise hâlen bu teknolojilerin nasıl çalıştığını çözmeye çalışıyor ve yapay zekânın kendileri için de faydalı olup olmayacağını düşünüyor. Artık bunları merak ederek zaman kaybetmenize gerek yok.
12 dakikalık
Ağustos 16, 2024
Bir şirketin temel hedefi, harika bir ürün veya hizmet geliştirmektir. Ancak başarılı olup olmayacağını belirleyecek olan şey, müşteri ilişkileri konusunda ne kadar iyi olduğudur. Artık bir müşteri sadece satılan ürün veya hizmete odaklanmıyor, bundan daha fazlasını talep ediyor. Kendilerine ne satıldığına ek olarak, nasıl satıldığına ve satın alma tamamlandıktan sonra ne olacağıyla da ilgileniyor.
12 dakikalık
Ağustos 16, 2024
Müşteri hizmetleri kalitesinden memnun kalmayıp marka değiştirmeye karar veren tüketiciler, her türden şirketin
zarara uğramasına neden olur. Her türden tüketiciyi memnun edecek bir müşteri hizmetleri deneyimi nasıl sunulur ve müşteri temsilcisinin dikkat etmesi gereken şeyler nelerdir? Detaylı bilgi için makalemizi okuyun!
12 dakikalık
Ağustos 16, 2024
Ekip çalışması, takım ruhu, motivasyon, liderlik. Her yöneticinin bu terimleri şimdiye dek onlarca kez duyduğundan eminiz. Peki, gerçekten ne anlama geldiklerini hiç düşündünüz mü? Öğrenmek için size özel hazırladığımız makalemizi okuyun!
11 dakikalık
Ağustos 16, 2024
En önemli yapay zekâ istemlerinin kapsamlı bir listesini indirmek için e-posta adresinizi girin.
Bu derinlemesine analizde, gerçekleştirdiğimiz anket çalışmasının sonuçlarına odaklanarak, Türk tüketicisinin indirim sezonundaki davranışlarını üç temel soru ekseninde inceleyeceğiz. Markaların bu dönemlerde nasıl konumlanması gerektiği ve tüketicinin satın alma motivasyonlarının ardındaki psikoloji, bu makalenin ana çerçevesini oluşturuyor.
8 dakikalık
Dijital iş yerinin duygusal nabzını keşfedin. Bölgesel emoji trendlerinden iş haftasındaki pozitiflik artışlarına kadar, dijital araçların, tepkilerin ve etkileyici iletişimin dünya genelinde çalışan katılımını, iş birliğini ve iş yeri kültürünü nasıl artırdığını keşfedin.
11 dakikalık
Çok sayıda hizmeti ve uygulamayı satışlarınızı, müşterilerinizi, projelerinizi ve ekibinizi yönetmek için ihtiyacınız olan her şeyi içeren tek bir çevrimiçi çalışma alanıyla değiştirin.