Proje Yönetimi Yaşam Döngüsünün 5 Aşaması. Kesin Kılavuz
13 dakikalık
İşletmenizin büyümesine yardımcı olacak en son yenilikleri ve denenip doğrulanmış teknikleri öğrenin.
13 dakikalık
All categories
Omnichannel stratejileri, işletmeler için hayati bir öneme sahiptir. Çünkü yapılan araştırmalara göre, güçlü bir omnichannel stratejisine sahip işletmeler, müşterilerinin ortalama %89'unu elinde tutarken, zayıf omnichannel stratejisine sahip işletmelerde bu oran sadece %33'tür.Bu yazımızda, omnichannel pazarlama stratejisinin ne olduğuna, neden önemli olduğuna, nasıl uygulanacağına ve başarılı örneklerine yakından göz atacağız.
12 dakikalık
Şubat 3, 2025
Sohbet robotlarının basitten tekniğe kadar geniş bir yelpazede soruları daha iyi anlamasına yardımcı olan prompt mühendisleri kaliteli bir çıktı için şunları önerir: dikkat, sabır ve deneme. İstediğiniz konuda Google araştırması yaparken birçok farklı sayfayı ziyaret edersiniz. Aynısı sohbet robotları için de geçerlidir. İyi bir çıktı için birçok farklı deneme yapmalı ve sohbet robotlarının komut işleme yeteneklerini anlamalısınız. Bu yazımızda ChatGPT, Copilot, Gemini ve Claude gibi büyük dil modellerine nasıl daha iyi istemler yazabileceğiniz hakkında ipuçları vereceğiz.
12 dakikalık
Ocak 31, 2025
Harvard Business Review'a göre, yapay zekânın proje yönetimi kapsamında uygulanması başarı oranını yalnızca %25 oranında artırabilseydi, bu hem şirketlere hem de çalışanlara trilyonlarca dolarlık değer ve fayda kazandırırdı. İyi haber şu ki yapay zekâ zaten proje yönetimine uygulanabilir. Gartner'ın bir araştırmasının bildirdiği üzere değişim çok yakında. 2030 yılına kadar proje yönetim görevlerinin %80'inin yapay zekâ uygulamaları tarafından gerçekleştirileceği tahmin ediliyor. Bu yazımızda, yapay zekânın proje yönetiminde hangi görevleri teslim alacağına yakından göz atacağız.
12 dakikalık
Ocak 23, 2025
Müşteri geri bildirimleri otellerin hizmetlerini geliştirmesine, doluluk oranlarını artırmasına ve daha fazla sadık müşteri kitlesi oluşturmasına yardımcı olur. Tüm bunların yanı sıra müşterilerin dijital platformlarda olumlu değerlendirmeler yapmaları adına önemlidir. Olumlu ya da olumsuz yorumlara yanıt vermek, müşteri deneyimini iyileştirmek ve memnuniyet oranını artırmak adına sağlam bir geri bildirim yönetiminin tesis edilmesi gerekir.
12 dakikalık
Ocak 15, 2025
Bu yazımızda büyük dil modellerini (LLM), devasa veri setlerini, geleneksel programlamayı ve bağlantısallığı birleştirerek merkezine alan Agentic yapay zekânın ne olduğuna, faydalarına ve uygulama alanlarına birlikte göz atacağız.
12 dakikalık
Ocak 13, 2025
Yapay zekânın tarihine kısaca göz attığımızda; Makine Öğrenimi (ML), Derin Öğrenme (DL), Doğal Dil İşleme (NLP), öngörücü analiz, büyük veri analitiği ve otonom sistemlerle büyük bir yol katedildiğini görüyoruz. Peki ya sırada ne var? 2025 yılında yapay zekâ alanında ne tür gelişmeler bekleniyor? Bu yazımızda gelecekteki yapay zekâ trendleri ile 2025 yılında öne çıkan teknolojilere göz atacağız.
12 dakikalık
Ocak 10, 2025
Günümüzde her beş çalışandan üçü (%61) üretken yapay zekâ uygulamalarını kullanıyor. Bu uygulamalar, metin düzenlemeden veri analizine kadar birçok farklı süreci otomatikleştirerek çalışanların verimliliğini artırma potansiyeline sahip. Ancak bazı iş yerleri yapay zekâ kullanımına çeşitli kısıtlamalar getirebiliyor. Bu kısıtlamaların temel nedeni ise yapay zekânın veri güvenliği konusunda soru işaretleri oluşturması.
12 dakikalık
Ocak 9, 2025
En önemli yapay zekâ istemlerinin kapsamlı bir listesini indirmek için e-posta adresinizi girin.
Bu derinlemesine analizde, gerçekleştirdiğimiz anket çalışmasının sonuçlarına odaklanarak, Türk tüketicisinin indirim sezonundaki davranışlarını üç temel soru ekseninde inceleyeceğiz. Markaların bu dönemlerde nasıl konumlanması gerektiği ve tüketicinin satın alma motivasyonlarının ardındaki psikoloji, bu makalenin ana çerçevesini oluşturuyor.
8 dakikalık
Dijital iş yerinin duygusal nabzını keşfedin. Bölgesel emoji trendlerinden iş haftasındaki pozitiflik artışlarına kadar, dijital araçların, tepkilerin ve etkileyici iletişimin dünya genelinde çalışan katılımını, iş birliğini ve iş yeri kültürünü nasıl artırdığını keşfedin.
11 dakikalık
Çok sayıda hizmeti ve uygulamayı satışlarınızı, müşterilerinizi, projelerinizi ve ekibinizi yönetmek için ihtiyacınız olan her şeyi içeren tek bir çevrimiçi çalışma alanıyla değiştirin.