Proje Yönetimi Yaşam Döngüsünün 5 Aşaması. Kesin Kılavuz
13 dakikalık
İşletmenizin büyümesine yardımcı olacak en son yenilikleri ve denenip doğrulanmış teknikleri öğrenin.
13 dakikalık
All categories
Burada "E-posta bülteni nedir?" Sorusuna cevap veriyoruz. Bu makale size bu tür bir iletişimden en iyi şekilde nasıl yararlanabileceğinizi anlatacaktır. Önerilerimizi takip edin, yatırım getirinizi artırabilecek ve hedef kitlenizle bağlarınızı güçlendirebileceksiniz.
15 dakikalık
Ağustos 16, 2024
Referanslar en başarılı ve uygun maliyetli pazarlama stratejilerinden biri gibi görünmektedir ve bu nedenle hızla popülerlik kazanmaktadır. Bu makalede tekniğin nasıl daha etkili bir şekilde uygulanacağını açıklıyor, bu varyasyonların artılarını ve eksilerini vurguluyor ve olası hedef kitlenizi mümkün olduğunca verimli bir şekilde belirlemek, araştırmak ve hedeflemek için bazı yönergeler sağlıyoruz.
15 dakikalık
Ağustos 16, 2024
Bitrix24, kapsamlı işlevselliğe sahip güçlü bir araçtır. Yine de üçüncü taraf yazılımların sahip olduğu bazı özelliklerden yoksun olabilir. Veya ekip üyeleriniz diğer uygulamalara аlışkın olabilir. Bu durumda üçüncü taraf uygulamalarını Bitrix24'ün CRM'ine entegre edebilirsiniz.
14 dakikalık
Ağustos 16, 2024
Girişimcilerin ve yöneticilerin aldığı tüm iş kararları verilerle desteklenmelidir. Stratejik düşünme, gerçeklere ve sayılara dayanmalıdır. Şirketinizin CRM'i, eyleme geçirilebilir içgörüler için değerli bir kaynak olarak hizmet edebilir. Bu yazıda, ne tür CRM verilerine güvenmek isteyebileceğinizi ve bunlardan en iyi şekilde nasıl yararlanabileceğinizi açıklamaya çalışacağız.
7 dakikalık
Ağustos 16, 2024
YG'nizi en üst düzeye çıkarmak için daha fazla potansiyel müşteri oluşturmaya çalışmalısınız. "Lead" terimi, mallarınızı veya hizmetlerinizi satın almaya istekli olabilecek bir kişiyi ifade eder. Bu yazıda, olası satış yaratma için en verimli stratejileri listeleyeceğiz. Bu öneriler, her büyüklükteki ve sektördeki şirketler için kullanışlı olmalıdır.
14 dakikalık
Ağustos 16, 2024
Evet, tasarımcılar ve danışmanlar için biraz para ayırmanız gerekebilir, ancak ilk seferde doğru yaparak, kendinizi sektörünüzde bir referans olarak konumlandırmak için en iyi şansa sahip olacaksınız. Sözü daha fazla uzatmadan, küçük işletmeler için marka bilinci oluşturma fikirlerinize dahil edebileceğiniz en değerli 10 ipucumuza bir göz atın.
9 dakikalık
Ağustos 16, 2024
Ancak böyle yaratıcı bir ortamda, işletmeler için en iyi TikTok fikirlerini nasıl buluyorsunuz? Gayri resmi, hızlı tempolu bir platform olarak, bundan en iyi şekilde yararlanmak kolay değil. İşte burada biz devreye giriyoruz. Sözü daha fazla uzatmadan, işte TikTok'u iş için nasıl kullanacağınıza dair en önemli sekiz ipucumuz.
12 dakikalık
Şubat 17, 2025
En önemli yapay zekâ istemlerinin kapsamlı bir listesini indirmek için e-posta adresinizi girin.
Bu derinlemesine analizde, gerçekleştirdiğimiz anket çalışmasının sonuçlarına odaklanarak, Türk tüketicisinin indirim sezonundaki davranışlarını üç temel soru ekseninde inceleyeceğiz. Markaların bu dönemlerde nasıl konumlanması gerektiği ve tüketicinin satın alma motivasyonlarının ardındaki psikoloji, bu makalenin ana çerçevesini oluşturuyor.
8 dakikalık
Dijital iş yerinin duygusal nabzını keşfedin. Bölgesel emoji trendlerinden iş haftasındaki pozitiflik artışlarına kadar, dijital araçların, tepkilerin ve etkileyici iletişimin dünya genelinde çalışan katılımını, iş birliğini ve iş yeri kültürünü nasıl artırdığını keşfedin.
11 dakikalık
Çok sayıda hizmeti ve uygulamayı satışlarınızı, müşterilerinizi, projelerinizi ve ekibinizi yönetmek için ihtiyacınız olan her şeyi içeren tek bir çevrimiçi çalışma alanıyla değiştirin.