Proje Yönetimi Yaşam Döngüsünün 5 Aşaması. Kesin Kılavuz
13 dakikalık
İşletmenizin büyümesine yardımcı olacak en son yenilikleri ve denenip doğrulanmış teknikleri öğrenin.
13 dakikalık
All categories
Dijital ofisler, dijital dönüşüm kapsamında şirketlerin işlerini sanal ortamlarda yürütmesi anlamına gelir. Peki dijital ofis kavramı neden bu kadar popüler? Yeni teknolojilere ve değişen çalışma modellerine ayak uydurmak neden bu kadar önemli? Dijital ofis sisteminde hangi teknolojiler hayati bir rol üstleniyor? Bu yazımızda dijital ofis dünyasına yakından bir bakış atacağız. Sanal ofis süreçlerinde kullanılan en popüler 7 yazılımı birlikte inceleyeceğiz.
12 dakikalık
Ocak 27, 2025
Uzaktan çalışma modelinin yükselişi son yıllarda büyük bir ivme kazandı. Bu durumun temel sebepleri arasında çalışan beklentilerini karşılamanın yanı sıra küreselleşmenin de etkisi bulunuyor. Büyük şirketler, tüm çalışanlarını fiziksel ofis alanlarına yerleştirme konusunda zorluk yaşadığını belirterek daha esnek olmak ve maliyetli düşürmek amacıyla uzaktan çalışmayı öne çıkarıyor. Bu yazımızda, işletmenizi dijital dönüşüm kapsamında bir adım öne çıkaracak en iyi 10 iş birliği aracını birlikte inceleyeceğiz.
13 dakikalık
Ocak 24, 2025
Harvard Business Review'a göre, yapay zekânın proje yönetimi kapsamında uygulanması başarı oranını yalnızca %25 oranında artırabilseydi, bu hem şirketlere hem de çalışanlara trilyonlarca dolarlık değer ve fayda kazandırırdı. İyi haber şu ki yapay zekâ zaten proje yönetimine uygulanabilir. Gartner'ın bir araştırmasının bildirdiği üzere değişim çok yakında. 2030 yılına kadar proje yönetim görevlerinin %80'inin yapay zekâ uygulamaları tarafından gerçekleştirileceği tahmin ediliyor. Bu yazımızda, yapay zekânın proje yönetiminde hangi görevleri teslim alacağına yakından göz atacağız.
12 dakikalık
Ocak 23, 2025
Yapılan bir araştırmaya göre segmentasyon süreci şirketlerin %90'ını müşteri hakkında daha bilgili hâle getirir. Böylece hedefe yönelik kampanyalarla daha fazla büyüme elde edilebilir. Peki müşteri segmentasyonu nasıl yapılır? Bu yazımızda müşteri segmentasyonunu ayrıntılı bir şekilde ele alacağız. Segmentasyon süreci adımları ve bu süreçte kullanılabilecek araçlara örnekler vereceğiz.
13 dakikalık
Ocak 31, 2025
Müşteri geri bildirimleri otellerin hizmetlerini geliştirmesine, doluluk oranlarını artırmasına ve daha fazla sadık müşteri kitlesi oluşturmasına yardımcı olur. Tüm bunların yanı sıra müşterilerin dijital platformlarda olumlu değerlendirmeler yapmaları adına önemlidir. Olumlu ya da olumsuz yorumlara yanıt vermek, müşteri deneyimini iyileştirmek ve memnuniyet oranını artırmak adına sağlam bir geri bildirim yönetiminin tesis edilmesi gerekir.
12 dakikalık
Ocak 15, 2025
Bu yazımızda büyük dil modellerini (LLM), devasa veri setlerini, geleneksel programlamayı ve bağlantısallığı birleştirerek merkezine alan Agentic yapay zekânın ne olduğuna, faydalarına ve uygulama alanlarına birlikte göz atacağız.
12 dakikalık
Ocak 13, 2025
Yapay zekânın tarihine kısaca göz attığımızda; Makine Öğrenimi (ML), Derin Öğrenme (DL), Doğal Dil İşleme (NLP), öngörücü analiz, büyük veri analitiği ve otonom sistemlerle büyük bir yol katedildiğini görüyoruz. Peki ya sırada ne var? 2025 yılında yapay zekâ alanında ne tür gelişmeler bekleniyor? Bu yazımızda gelecekteki yapay zekâ trendleri ile 2025 yılında öne çıkan teknolojilere göz atacağız.
12 dakikalık
Ocak 10, 2025
En önemli yapay zekâ istemlerinin kapsamlı bir listesini indirmek için e-posta adresinizi girin.
Dijital iş yerinin duygusal nabzını keşfedin. Bölgesel emoji trendlerinden iş haftasındaki pozitiflik artışlarına kadar, dijital araçların, tepkilerin ve etkileyici iletişimin dünya genelinde çalışan katılımını, iş birliğini ve iş yeri kültürünü nasıl artırdığını keşfedin.
11 dakikalık
Bu çalışma, önemli araştırma bulguları ve çevrimiçi işyeri platformu Bitrix24'ün kullanıcıları arasında yakın zamanda yapılan bir anket temelinde, insanların 2050'de iş dünyasını nasıl hayâl ettiklerine dair içgörüler sunarak, iş dünyası için olası gelecek senaryolarını inceliyor.
11 dakikalık
Çok sayıda hizmeti ve uygulamayı satışlarınızı, müşterilerinizi, projelerinizi ve ekibinizi yönetmek için ihtiyacınız olan her şeyi içeren tek bir çevrimiçi çalışma alanıyla değiştirin.