Ürün
banner_header

Bitrix24 Makaleler

İşletmenizin büyümesine yardımcı olacak en son yenilikler ve güvenilir teknikler hakkında öğrenin.
Tüm kategoriler
CRM ile Satışları Artırın
Satış ve Gelir Artışı
Veriye Dayalı Pazarlama
Müşteri Başarısı
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Hedef Odaklı Proje Yönetimi
Etkili Takım İletişimi
Yüksek Performanslı Ekip Çalışması
Üretkenliği Artırın
Zaman Verimliliği Yöntemleri
Uzaktan Başarılı Olun
Ekip ve İK Büyümesi
İlham Verici Liderlik
Küçük İşletmelerin Büyümesi
Orta Büyüklükteki İşletme Başarısı
Kurumsal Çözümler
En Uygun Araç Bulun
İşletmeler için En İyi Ücretsiz Yapay Zekâ Sohbet Robotu Uygulamaları
Müşteri Başarısı
İşletmeler için En İyi Ücretsiz Yapay Zekâ Sohbet Robotu Uygulamaları
Yapay zekâ sohbet robotları, müşterilerinizin soru ve sorunlarına hızlı bir şekilde yanıt verebilir, potansiyel müşteri bilgilerini toplayıp satış veya pazarlama departmanınıza iletebilir, bunun sayesinde de verimli bir şekilde çok daha etkili bir müşteri deneyimi sunabilirsiniz. Makalemizde, işletmelerin müşteri hizmetlerine yardımcı olmak amacıyla özel olarak tasarlanmış sohbet robotlarının güncel bir listesini paylaşacak ve sorunsuz bir şekilde başlayabilmeniz için bazı ipuçları vereceğiz.
11 dakikalık
Yapay Zekâ ile Yeni Müşteri Bulma Programları: Teknolojiyle Potansiyel Müşteri Yaratma
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Yapay Zekâ ile Yeni Müşteri Bulma Programları: Teknolojiyle Potansiyel Müşteri Yaratma
Potansiyel müşteri bulma (lead generation), her türden ve her büyüklükten işletme için karmaşık bir süreçtir. Pazarlama kampanyaları, e-postalar, sosyal medya etkinlikleri ve diğer dijital kanallar aracılığıyla potansiyel müşterilerle günlerce etkileşim kurduktan sonra bir sürü aday toplarsınız, ancak iş satış yapmaya geldiğinde bunların yalnızca çok az bir kısmının uygun potansiyel müşteri olduğunu görürsünüz. Yani çok büyük çabalar sergiler ve karşılığında çok düşük bir getiri elde edersiniz. Peki yapay zekâyla lead generation yapmaya ne dersiniz?
12 dakikalık
Yapay Zekâ ile Müşteri Hizmetleri Sunmak: Sohbet Robotlarından Fazlası
Müşteri Başarısı
Yapay Zekâ ile Müşteri Hizmetleri Sunmak: Sohbet Robotlarından Fazlası
İşletmeniz daha fazla müşteri kazandıkça müşteri hizmetlerini de büyütmek zorunda kalırsınız, aksi takdirde ideal müşteri deneyimini elde etmek mümkün olmaz. Yapay zekâ kullanımı işte bu noktada size yardımcı olabilir ve maliyetleri artırmadan kolayca müşteri hizmetlerinin çok daha fazla kişiye kusursuz bir deneyim sunmasını sağlayabilir.
12 dakikalık
CRM'de Yapay Zekâ Kullanmak Faydalı mı Yoksa Zararlı mı?
CRM ile Satışları Artırın
CRM'de Yapay Zekâ Kullanmak Faydalı mı Yoksa Zararlı mı?
Müşteri ihtiyaçlarını henüz ortaya çıkmadan önce tahmin eden, müşterilerle kurduğunuz her etkileşimi kişiselleştiren ve tekrarlayan görevleri otomatikleştirerek çalışanları yüksek değerde müşterilere odaklanmaları için serbest bırakan bir CRM sistemi hayâl edin. Yapay zekâ CRM sayesinde artık bu bir hayâl değil. Yapay zekâ (AI), müşteri ilişkileri yönetimi platformlarını kelimenin tam anlamıyla dönüştürerek inanılmaz şeyler yapabilmelerini sağlıyor.
12 dakikalık
Robotik Süreç Otomasyonu (RPA) Programları: Bitrix24 ve Diğerleri
CRM ile Satışları Artırın
Robotik Süreç Otomasyonu (RPA) Programları: Bitrix24 ve Diğerleri
Robotik Süreç Otomasyonu (RPA – Robotic Process Automation), saatler hatta günler sürebilecek her tür işlemin teknoloji sayesinde dakikalar içinde yapılmasını sağlayan bir otomasyon çözümüdür. Mevcut olan onlarca farklı yazılım arasında kaybolmadan hızlı bir şekilde en iyi seçeneklerinizi görebilmenizi istiyoruz. Bu nedenle, 2024 itibarıyla en iyi robotik süreç otomasyonu araçlarının hangileri olduğuna dair bir liste hazırladık.
13 dakikalık
Yapay Zekâ (AI) ile Potansiyel Müşteri Oluşturma: Nasıl Yapılır?
Müşteri Başarısı
Yapay Zekâ (AI) ile Potansiyel Müşteri Oluşturma: Nasıl Yapılır?
Potansiyel müşteri bulma (lead generation) konusunda zorlanıyorsanız yapay zekânın gücünden yararlanabilirsiniz. Bu yenilikçi teknoloji, geleneksel potansiyel müşteri yaratma tekniklerinde kullanılarak, zaman alan pek çok işi sizin yerinize tamamlayabilir ve hatta bazı görevleri tamamen otomatik olarak yürütebilir. Burada, bunu nasıl yapabileceğinizden bahsedecek ve müşteri adayı oluşturma için yapay zekânın nasıl kullanılabileceğine dair örnekler vereceğiz.
12 dakikalık
Yapay Zekâ Destekli Müşteri Hizmetleri Hakkında Bilmeniz Gereken Her Şey
Müşteri Başarısı
Yapay Zekâ Destekli Müşteri Hizmetleri Hakkında Bilmeniz Gereken Her Şey
Hem işletmeler hem de son kullanıcılar yapay zekâ (AI) araçlarına giderek daha bağımlı hâle geliyor. Bir araştırmaya göre, AI destekli sanal asistan pazarı sadece birkaç yıl içinde 47,50 milyar doların üzerinde bir büyüklüğe ulaşacak. Bu sanal asistanlar her türden ve her büyüklükten işletmenin de işine yarayabilir. Örneğin AI destekli çağrı merkezi kurabilir veya bir müşteri hizmetleri AI robotu ile iş akışınızda otomasyonun gücünden yararlanabilirsiniz.
12 dakikalık
Bültene abone olun!
Size her ay en iyi makaleleri göndereceğiz. Sadece faydalı ve ilginç içerikler, spam yok.
Yapay Zekânın CRM Sistemlerindeki Rolü ve Faydaları Nelerdir?
CRM ile Satışları Artırın
Yapay Zekânın CRM Sistemlerindeki Rolü ve Faydaları Nelerdir?
Yapay zekânın müşteri ilişkileri yönetimindeki rolü hakkında hazırladığımız bu makalede, yapay zekâ destekli CRM yazılımlarına derinlemesine göz atacak ve bu teknolojinin müşteri ilişkileri yönetimini nasıl değiştirdiğinden bahsedeceğiz.
12 dakikalık
AI ile CRM: Müşteri İlişkileri Yönetiminde Yapay Zekânın Gücünden Yararlanan 4 Program
CRM ile Satışları Artırın
AI ile CRM: Müşteri İlişkileri Yönetiminde Yapay Zekânın Gücünden Yararlanan 4 Program
Yapay zekâ CRM platformları sayesinde zamandan tasarruf edebiliyor, müşteri verilerine daha hızlı erişebiliyor ve onlarla daha kişisel düzeyde bir etkileşim kurabiliyorsunuz. CRM’ler için en iyi yapay zekâ programları konulu bu makalemizde, tüm bunları ve daha fazlasını yapabilmenizi sağlayan platformlar için güncel bir liste paylaşacak ve işletmenizin türü veya büyüklüğü ne olursa olsun bu etkileyici teknolojiden kolayca yararlanmaya başlamanızı sağlayacağız.
12 dakikalık
CRM Analitiği Özelliklerinin Karşılaştırmalı Bir Değerlendirmesi: Bitrix24 ve Diğerleri
CRM ile Satışları Artırın
CRM Analitiği Özelliklerinin Karşılaştırmalı Bir Değerlendirmesi: Bitrix24 ve Diğerleri
Her türden ve büyüklükten işletmeyi en çok zorlayan şeylerden biri, müşterilerle çalışma sürecini otomatikleştirmek ve optimize etmektir. Bu, başlangıçta çok zorlayıcı bir şey olmamasına rağmen, satışların sayısı arttıkça ve işletme daha fazla çalışan istihdam ettikçe karmaşık hâle gelir ve hemen her yöneticinin uykusuz geceler geçirmesine neden olur. CRM (customer relationship management – müşteri ilişkileri yönetimi) programları bu sorunu çözmek için geliştirilmiştir.
12 dakikalık
Bitrix24’ü derinlemesine keşfedin
Bloglar
Web Seminerleri
sözlükçe

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24, herkesin birbiriyle iletişim kurabileceği, görevler ve projeler üzerinde çalışabileceği, müşteri yönetimi ve daha pek çok işlemi gerçekleştirebileceği bir platformdur.

Ücretsiz başlayın