Ürün
banner_header

Bitrix24 Makaleler

İşletmenizin büyümesine yardımcı olacak en son yenilikler ve güvenilir teknikler hakkında öğrenin.
Tüm kategoriler
CRM ile Satışları Artırın
Satış ve Gelir Artışı
Veriye Dayalı Pazarlama
Müşteri Başarısı
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Hedef Odaklı Proje Yönetimi
Etkili Takım İletişimi
Yüksek Performanslı Ekip Çalışması
Üretkenliği Artırın
Zaman Verimliliği Yöntemleri
Uzaktan Başarılı Olun
Ekip ve İK Büyümesi
İlham Verici Liderlik
Küçük İşletmelerin Büyümesi
Orta Büyüklükteki İşletme Başarısı
Kurumsal Çözümler
En Uygun Araç Bulun
Müşteri Toplulukları: Yeni Nesil Büyüme Stratejisi
Müşteri Başarısı
Müşteri Toplulukları: Yeni Nesil Büyüme Stratejisi
Müşteri toplulukları, marka sadakatini artırmanın ve yeni nesil büyüme stratejilerini güçlendirmenin en etkili yollarından biridir. Aktif ve bağlı bir müşteri kitlesi, sadece satışları değil, yenilik ve müşteri odaklı gelişim süreçlerini de destekler. Bu yazıda, müşteri topluluklarının ne anlama geldiğini, nasıl kurulduğunu ve işletmeler için sunduğu stratejik faydaları detaylı olarak ele alıyoruz.
13 dakikalık
Satış Etkinleştirme Platformları: Orta Ölçekli Ekiplerin Gizli Silahı
Satış ve Gelir Artışı
Satış Etkinleştirme Platformları: Orta Ölçekli Ekiplerin Gizli Silahı
İyi bir satış temsilcisi yalnızca sattığı ürünü bilmekle kalmaz aynı zamanda müşterinin neye ihtiyaç duyduğunu anlar, doğru stratejiyi seçer ve bu anlayışla satış sürecini başarıyla tamamlar. Peki, satış ekipleri bu başarıya nasıl ulaşır? Müşterinin hangi ürünü istediğini veya tercihlerini nasıl anlar? Hangi satış stratejisinin işe yarayacağını ya da ürünlerin pazardaki konumunu nasıl öğrenir?
12 dakikalık
WhatsApp ve CRM Entegrasyonu- Türkiye'de Müşteri Etkileşimlerini Artırma Yöntemleri
CRM ile Satışları Artırın
WhatsApp ve CRM Entegrasyonu- Türkiye'de Müşteri Etkileşimlerini Artırma Yöntemleri
Türkiye'de internet kullanıcılarının %86,2'si, yani 60 milyon kişi WhatsApp kullanıyor. Bireysel kullanıcıların yanı sıra dünya genelinde 50 milyondan fazla işletme de müşterileriyle iletişim kurmak ve satışlarını artırmak için WhatsApp'ı tercih ediyor. Peki, WhatsApp'ın işletmelere sağladığı avantajlar neler? Satış ve pazarlama performansını nasıl güçlendiriyor? WhatsApp ve CRM entegrasyonu nasıl yapılıyor?
12 dakikalık
Türk KOBİ’ler için Bulut Otomasyonu ve Low-Code Araçlar
Küçük İşletmelerin Büyümesi
Türk KOBİ’ler için Bulut Otomasyonu ve Low-Code Araçlar
Bu içerikte hem dijital dönüşüm sürecinde ihtiyaç duyulan araçlara hem de Türkiye’de faaliyet gösteren işletmelerin önceliklerine odaklandık. 2025 itibarıyla öne çıkan 25'ten fazla platformu inceledik ve içlerinden en kullanışlı 6 tanesini belirlerken kullanım kolaylığı ve arayüz, özellik zenginliği ve modülerlik, fiyatlandırma, kurulum, entegrasyon ve genişletilebilirlik ve yerelleştirme ve pazar uygunluğu olmak üzere 5 kritere göre değerlendirme yaptık.
14 dakikalık
Yapay Zekâ ve İşe Alım- Türkiye'nin En İyi Yeteneklerini Nasıl Çekersiniz?
Ekip ve İK Büyümesi
Yapay Zekâ ve İşe Alım- Türkiye'nin En İyi Yeteneklerini Nasıl Çekersiniz?
İşe alımda yapay zekâ uygulamaları kullanımı için dünya genelinde "Smart Hiring" yani "Akıllı İşe Alım" ifadesi kullanılıyor. Biz de bu makalemizde Türkiye'deki akıllı işe alım süreçlerine yakından göz atacak ve en iyi yetenekleri yapay zekâ ile işletmenize çekmenin yollarından bahsedeceğiz.
13 dakikalık
Türkiye'de İş Dünyasının Geleceği- 2025 İş Yeri Trendleri
Orta Büyüklükteki İşletme Başarısı
Türkiye'de İş Dünyasının Geleceği- 2025 İş Yeri Trendleri
2025-2030 yılları arasında Türkiye'de çalışanların %44'ünün becerilerinin değişeceği öngörülüyor. Teknoloji, yeşil dönüşüm ve demografik değişim iş dünyasını dönüştürüyor. World Economic Forum raporu, bu eğilimlere göre iş yerlerinin nasıl adapte olabileceğini açıklıyor. Türkiye’deki işletmeler için geleceğe hazır olmanın yollarını burada bulabilirsiniz. Bu yazımızda yalnızca bu soruların cevaplarını aramakla kalmayacak, aynı zamanda insan kaynaklarını dijital dönüşüme yönlendiren araçlardan da örnekler paylaşacağız.
12 dakikalık
Web Siteleri için En İyi 8 Canlı Sohbet Yazılımları
Veriye Dayalı Pazarlama
Web Siteleri için En İyi 8 Canlı Sohbet Yazılımları
Canlı sohbet yazılımları, işletmelerin müşteri hizmetlerini daha etkili ve anında hale getirmesine olanak tanıyarak müşteri memnuniyetini artırır. Bu makalede, 20’den fazla canlı destek yazılımını inceleyerek, kurulum kolaylığı, yönetim, entegrasyon, gelişmiş özellikler ve özelleştirme gibi kriterlere göre en iyi 8 canlı sohbet yazılımını değerlendirdik. Her bir yazılımın güçlü ve zayıf yönlerini detaylı şekilde ele alarak, web siteleri için en uygun çözümü seçmenize yardımcı olmaya çalıştık.
14 dakikalık
Bültene abone olun!
Size her ay en iyi makaleleri göndereceğiz. Sadece faydalı ve ilginç içerikler, spam yok.
ChatGPT ve OpenAI'ye En İyi 10 Alternatif
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
ChatGPT ve OpenAI'ye En İyi 10 Alternatif
ChatGPT, yapay zekâ destekli sohbet botları arasında önemli bir yer edinmiş olsa da, farklı ihtiyaçlar için birçok güçlü alternatif de mevcut. Bu makalede, içerik üretimi, araştırma ve proje yönetimi gibi alanlarda öne çıkan Claude, Gemini, Writesonic ve Microsoft Copilot gibi 30'dan fazla yapay zekâ aracını inceledik. En iyi 10 alternatifi belirlerken kullanım kolaylığı, performans, entegrasyon, yaratıcılık ve fiyat/değer oranı gibi kriterlere göre değerlendirmeler yaptık ve her bir araca puanlar vererek kapsamlı bir değerlendirme tablosu oluşturduk.
14 dakikalık
No-Code ve Low-Code Platformlar: Kod Yazmadan Ürün Geliştirmek Artık Mümkün mü?
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
No-Code ve Low-Code Platformlar: Kod Yazmadan Ürün Geliştirmek Artık Mümkün mü?
Teknolojinin hızla gelişmesiyle birlikte yazılım geliştirme süreçleri büyük bir dönüşüm geçirmiştir. Geliştirici olmayan kişiler için bile uygulama geliştirmek artık oldukça kolaydır. No-Code ve Low-Code platformları, yazılım geliştirme konusunda teknik bilgi gereksinimini azaltarak herkesin kendi dijital ürünlerini yaratmasına olanak tanır.Peki, gerçekten kod yazmadan ürün geliştirmek mümkün mü? Bu içerikte No-Code ve Low-Code platformlarının sunduğu imkanları daha yakından inceleyeceğiz.
13 dakikalık
Satış Süreçlerinin %30’undan Fazlası Otomatikleştirilebilir- Otomasyonun 6 Kritik Rolü
Satış ve Gelir Artışı
Satış Süreçlerinin %30’undan Fazlası Otomatikleştirilebilir- Otomasyonun 6 Kritik Rolü
Satış süreçlerinin otomasyonu, işletmelerin verimliliğini artırırken maliyetleri düşürmelerine olanak tanıyan önemli bir dönüşümdür. Birçok şirket bu potansiyelin farkında olmasa da, satış stratejisi oluşturma, potansiyel müşteri belirleme, fiyat teklifi hazırlama ve müşteri takibi gibi süreçlerin %30'undan fazlası otomatikleştirilebilir. Bu makalede, satış otomasyonunun işletmenize nasıl hız ve verimlilik kazandırabileceğini keşfedeceksiniz. Daha az iş gücüyle daha fazla çıktı elde etmenin yollarını öğrenmek için okumaya devam edin!
13 dakikalık
Bunları da beğenebilirsiniz
Bloglar
Web Seminerleri
sözlükçe

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24, herkesin birbiriyle iletişim kurabileceği, görevler ve projeler üzerinde çalışabileceği, müşteri yönetimi ve daha pek çok işlemi gerçekleştirebileceği bir platformdur.

Ücretsiz başlayın