Proje Yönetimi Yaşam Döngüsünün 5 Aşaması. Kesin Kılavuz
13 dakikalık
İşletmenizin büyümesine yardımcı olacak en son yenilikleri ve denenip doğrulanmış teknikleri öğrenin.
13 dakikalık
All categories
Türkçe yapay zekâ destekli takip ve kayıt otomasyonu, KOBİ’lerin en büyük verimlilik engellerinden biri olan unutulan görüşmeler, kaydedilmeyen müşteri bilgileri ve takip edilmeyen teklifleri ortadan kaldırarak satış süreçlerini güçlendirir. Bu yazıda, işletmelerin neden temel takip süreçlerine odaklanması gerektiğini, otomatik kayıt ve yapay zekâ destekli müşteri etkileşimlerinin nasıl gelir kaybını önlediğini ve Türkçe yapay zekâ kullanmanın pratik avantajlarını ele alıyoruz. Kısıtlı bütçeyle dahi tüm bu otomasyonların nasıl mümkün olabileceğini keşfedeceksiniz.
11 dakikalık
Kasım 18, 2025
CRM sistemlerinin yüksek maliyetli olduğu düşüncesi artık geçerliliğini yitirdi. Küçük ve orta ölçekli işletmeler (KOBİ'ler) de artık bütçelerini zorlamadan müşteri ilişkilerini yönetebilir ve satışlarını artırabilir. Ancak seçim yaparken sadece aylık fiyata değil, toplam maliyeti etkileyen gizli masraflara da dikkat etmek gerekiyor. Bu rehberimizde, KOBİ'ler için en uygun ve bütçe dostu CRM sistemini seçerken nelere dikkat etmeniz gerektiğini, şeffaf ve gizli maliyetlerin neler olduğunu, ayrıca on-premise ve bulut tabanlı sistemler arasındaki farkları detaylıca inceliyoruz.
11 dakikalık
Kasım 18, 2025
Bir CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) sistemi, satış ve pazarlama ekiplerinin potansiyel müşterileri yönetmesine, mevcut müşterilerle iletişimi kolaylaştırmasına ve farklı iş akışı süreçlerinin otomatik olarak yürütülmesine yardımcı olmak için tasarlanmıştır. Doğru CRM’yi seçerek sadece daha fazla satış fırsatı elde etmekle kalmaz, daha tatmin edici bir müşteri hizmetleri deneyimi de sunabilirsiniz. Bu, artırılmış müşteri memnuniyeti elde etmenizi sağlar ve işletmenizin daha hızlı bir şekilde büyümesine olanak tanır.
12 dakikalık
Kasım 17, 2025
Çok zaman harcayıp mükemmel bir teklif hazırladınız, heyecanla müşteriye gönderdiniz ve beklemeye başladınız. Ancak aradan günler geçmesine rağmen bir cevap gelmedi. Müşterinin teklifinizi okuyup okumadığını bile bilmiyorsunuz. Hayal kırıklığı yaşamanıza gerek yok çünkü hemen her satış temsilcisi aynı sorunu yaşamıştır. Hatta büyük ihtimalle bu noktada bir mesaj daha gönderip göndermeme ikilemine düşmüşsünüzdür. İkinci bir mesaj işe yarar mı yoksa çok ısrarcı görünmenize mi neden olur? Müşteri, mesajlarınıza “spam” muamelesi yapmaya başlamadan önce kaç mesaj gönderebilirsiniz?
12 dakikalık
Kasım 11, 2025
Satış süreçlerini sadeleştirmenin en hızlı yolu: Kendi CRM satış yığınınızı yalnızca iki günde oluşturun. Bu yazıda, karmaşık ve pahalı CRM yazılımlarına ihtiyaç duymadan, satış ve müşteri ilişkilerinizi tek bir merkezde kolayca yönetmenin yollarını bulacaksınız. Yapay zekâ destekli, pratik ve etkili araçlarla satış verimliliğinizi artırmak artık çok daha kolay.
11 dakikalık
Kasım 7, 2025
Türk işletmeleri için basit ama güçlü bir CRM yığını oluşturmak artık çok daha kolay. Gmail, WhatsApp ve PayTR gibi günlük iş araçlarını entegre ederek satış süreçlerinizi hızlandırabilir, müşteri ilişkilerini tek merkezden yönetebilir ve otomasyon sayesinde verimliliği artırabilirsiniz. Bu yazıda, uygun maliyetli ve sade bir CRM yığını kurmanın adımlarını, verimliliği nasıl artırabileceğini ve satış ekibinizin potansiyelini nasıl maksimize edebileceğinizi keşfedeceksiniz.
12 dakikalık
Kasım 10, 2025
Türkiye’de işletmeler verimliliği artırmak ve maliyetleri düşürmek için otomasyona yöneliyor. Ancak RPA mı yoksa üretken yapay zekâ mı daha iyi bir çözüm sunuyor? Bu yazıda, her iki teknolojinin de işletmelere nasıl zaman kazandırdığını, manuel hataları nasıl azalttığını ve hangi senaryolarda daha verimli sonuçlar sağladığını inceliyoruz. Şirketiniz için en uygun otomasyon yaklaşımını seçerken nelere dikkat etmeniz gerektiğini öğrenin.
12 dakikalık
Kasım 6, 2025
En önemli yapay zekâ istemlerinin kapsamlı bir listesini indirmek için e-posta adresinizi girin.
Bu derinlemesine analizde, gerçekleştirdiğimiz anket çalışmasının sonuçlarına odaklanarak, Türk tüketicisinin indirim sezonundaki davranışlarını üç temel soru ekseninde inceleyeceğiz. Markaların bu dönemlerde nasıl konumlanması gerektiği ve tüketicinin satın alma motivasyonlarının ardındaki psikoloji, bu makalenin ana çerçevesini oluşturuyor.
8 dakikalık
Dijital iş yerinin duygusal nabzını keşfedin. Bölgesel emoji trendlerinden iş haftasındaki pozitiflik artışlarına kadar, dijital araçların, tepkilerin ve etkileyici iletişimin dünya genelinde çalışan katılımını, iş birliğini ve iş yeri kültürünü nasıl artırdığını keşfedin.
11 dakikalık
Çok sayıda hizmeti ve uygulamayı satışlarınızı, müşterilerinizi, projelerinizi ve ekibinizi yönetmek için ihtiyacınız olan her şeyi içeren tek bir çevrimiçi çalışma alanıyla değiştirin.