Etkinlikler İçin Kayıt Formu Oluşturulması ve Kullanımı

6 dakikalık okuma
Özgür Kurt
Nisan 14, 2022
Son güncelleme: Nisan 14, 2022
Etkinlikler İçin Kayıt Formu Oluşturulması ve Kullanımı

Çevrimiçi veya çevrimdışı bir etkinlik düzenlediğinizde, bunun için bir kayıt formu oluşturmalısınız . Marka bilinirliğinizi artırmalı ve insanları etkinliğe katılmaya teşvik etmelisinizdir. Bu makaleden, kodlama beceriniz olmasa ve daha önce hiç yapmamış olsanız bile, sıfırdan bir kayıt formunu nasıl oluşturacağınızı öğreneceksiniz.

Kayıt Formuna Neden İhtiyacınız Var?

Her türlü etkinlik için bir kayıt formu kullanışlı olacaktır:

● Konferans

● Seminer

● Parti

● Aile toplantısı

● Müsabaka

● Yaz kampı

● Web semineri

Formlar çeşitli web kaynaklarına uyarlanabilir: siteler, mobil siteler ve uygulamalar, sosyal medya, e-ticaret platformları vb.

Kullanıcı dostu ve görsel olarak çekici bir kayıt formu, aşağıdaki hedeflere ulaşmanıza yardımcı olacaktır:

● Katılımcıların etkinliğinize kaydolmasını sağlar

● Markanız hakkında olumlu bir ilk izlenim yaratır

● Etkinlik planlaması için kullanabileceğiniz bilgileri toplar

● Pandemi sırasında kişileri takip eder

Kayıt formu, katılımcılara bilgilendirici mesajlar gönderebilir. Örneğin, ödemelerinin başarılı olduğunu bildirebilir veya girişte kullanmaları gerekebilecek bireysel onay kodları gönderebilir.

Etkinlik Kayıt Formu İle Nasıl Bilgi Toplanır?

Kayıt formu aracılığıyla topladığınız bilgiler, pazarlama çalışmalarınızı daha iyi planlamanıza ve etkinliği bizzat gerçekleştirmenize olanak tanır. Potansiyel katılımcılarınıza düzinelerce soru sormak isteyebilirsiniz - ancak bu bir hata olur! Kayıt formu şablonuna eklediğiniz her fazladan alan, satışlarda düşüşe neden olur.

Katılımcılardan yalnızca gerekli minimum bilgileri toplamalısınız:

  • İsim

  • E-posta

  • Telefon numarası

  • Kredi kartı detayları

Pazarlama departmanınız, her bir katılımcının yaşını ve cinsiyetini, eğitim ve gelir düzeylerini, medeni durumunu, ikamet ettiği yeri, sektörü, çalışma pozisyonunu, sosyal medya profillerine bağlantıları ve diğer ayrıntıları öğrenmek isteyebilir. Bu verileri toplamak için, etkinliğin katılımcılarına bir e-posta anketi veya sosyal medya anketi doldurmalarını önerebilirsiniz. Bunun için bir ödül alırlarsa, bunu yapmaya daha istekli olmalılar. Hubspot, Mailchimp, Google Calendar veya pazarlama için kullandığınız herhangi bir yazılımla entegre olan bir kayıt formu şablonu seçmek isteyebilirsiniz.

Kayıt Formundaki Bilgiler Nasıl Kullanılır

Bir kayıt formu şablonu seçerken, en kapsamlı işlevselliği sunanı tercih etmek isteyebilirsiniz. Örneğin, her yeni bir kişi kaydolduğunda form size bir e-posta gönderebilir. Ayrıca, kayıt formu sizin için birçok yararlı metrik toplayabilir ve kapsamlı raporlar oluşturabilir. Alabileceğiniz birkaç rapor örneği aşağıda verilmiştir:

● Etkinlik listenize kaç kişinin baktığı

● Zaman içinde sattığınız bilet sayısı

● Kayıt yaptıranlarınızın nereden geldiğini gösteren haritalar

Tüm bu istatistikleri gerçek zamanlı olarak alacağınız için, bunları kurumsal çabalarınızı geliştirmek için kullanabileceksiniz. Örneğin, katılımcılarınızın çoğunun çok uzaklardan geleceğini öğrenebilirsiniz. Etkinliğinizin katılımcılarına özel fırsatlar sağlamak için yerel bir otel ve/veya havayolu ile ortaklık kurmak isteyebilirsiniz.

Birkaç tıklamayla ücretsiz çevrimiçi kayıt formları oluşturun

ŞİMDİ DENE

Kayıt Formlarının Özelleştirilmesi ve Güvenliği

Kayıt formunuz aşağıdaki güvenlik özelliklerine sahip olabilir:

  • CAPTCHA doğrulaması

  • SSL bağlantısı

  • Veri yedeklemeleri

  • Yanlışlıkla silerseniz, verileri 30 gün içinde geri yükleme fırsatı

Katılımcılarınız, özel verilerinin ve ödeme kimlik bilgilerinin %100 gizli tutulacağından emin olabilir.

Bir kayıt formu şablonu seçtikten sonra, onu özelleştirebileceksiniz. Form, yerleştirmeyi planladığınız web kaynağının tasarımına ve renk paletine güzel bir şekilde uyacaktır. İnsanlar markanızın kurumsal tarzını ilk bakışta tanıyacaktır.

Birinci Sınıf Kayıt Formu Oluşturmak İçin Hangi Yazılımı Seçmelisiniz?

Harika bir kayıt formu oluşturmak için Bitrix24'ü kullanmak isteyebilirsiniz . Dünyanın her yerinden 10 milyondan fazla işletme, form oluşturmak için bu yazılıma güveniyor. Ücretsizdir ve inanılmaz derecede kullanıcı dostu bir arayüze sahiptir. Sektörünüze ve şirketinizin tarzına en uygun kayıt formu şablonunu kolayca seçmenize olanak tanır.

Bitrix24 , dahili ve harici iletişim için yerleşik bir iletişim merkezine ve sınırsız sayıda kayıt depolayabilen özelleştirilebilir alanlara sahip ücretsiz bir CRM'e sahiptir. Kayıt formunuz, her bir katılımcıyla ilgili ayrıntıları doğrudan CRM'e gönderebilir. Daha sonra bu verileri doğrudan Bitrix24 içinde e-posta ve telefonla pazarlama kampanyaları yürütmek için kullanabilirsiniz. Belirli bir kişiye ulaştığınızda veya sizinle iletişime geçildiğinde, CRM bu etkileşimle ilgili bilgileri otomatik olarak veritabanına ekleyecektir.

Kayıt formu şablonunu sitenize yerleştirebilir veya formu doğrudan Bitrix24.com’dan elde edebilirsiniz. Henüz bir web siteniz yoksa, onu oluşturmanıza bile gerek kalmayacak. Bir siteye ihtiyacınız varsa, Bitrix24 web sitesi oluşturucusunu kullanarak site oluşturabilirsiniz. Yapıcı, herhangi bir kodlama becerisi olmadan kullanabileceğiniz 100'den fazla şablon sunar. Açılış sayfanız için ücretsiz barındırma hizmeti alacaksınız ve Bitrix24'ün pazarlama işlevini kullanarak bu sayfanın tanıtımını yapabileceksiniz.

Bu sistem, bir bulut veya on-premise çözümün yanı sıra iOS ve Android için bir mobil uygulama olarakta mevcuttur . Daha fazla özelliğe ihtiyacınız olduğunu fark ederseniz, üç ücretli plandan birine kolayca yükseltebilirsiniz.

Son Düşünceler

Umarım bu makale işinize yaramıştır ve şimdi çevrimiçi veya çevrimdışı etkinliğiniz için nasıl kayıt formu oluşturacağınızı daha iyi anlıyorsunuzdur. İyi bir form, katılımcıların etkinliğinize kaydolmalarını sağlar, pandemi sırasında kişiler hakkında faydalı bilgiler toplamanıza ve kişileri takip etmenize olanak tanır. Güzel ve kullanıcı dostu bir kayıt formu, markanız hakkında olumlu bir izlenim yaratır ve etkinliğinize daha fazla potansiyel katılımcı çeker. Böyle bir form oluşturmak için Bitrix24'ü kullanmak isteyebilirsiniz: Bu uygulama birçok şablon içerir ve temel işlevleri ücretsiz olarak kullanılabilir.

En Popüler
CRM Yazılımlarının Yapabileceği ve Yapamayacağı 6 Şey
Persona Nedir ve Neden Önemlidir - Alıcı Kimliği Hakkında Bilmeniz Gereken Her Şey
2023'ün En İyi Yapay Zekâ Chatbotları
Emlakçılar İçin En İyi 17 Soğuk Arama Senaryosu
2023'te Yapılacak 25 Küçük İşletme Fikri
İçindekiler
Kayıt Formuna Neden İhtiyacınız Var? Etkinlik Kayıt Formu İle Nasıl Bilgi Toplanır? Kayıt Formundaki Bilgiler Nasıl Kullanılır Kayıt Formlarının Özelleştirilmesi ve Güvenliği Birinci Sınıf Kayıt Formu Oluşturmak İçin Hangi Yazılımı Seçmelisiniz? Son Düşünceler
Bunları da beğenebilirsiniz
Bloglar
Web Seminerleri
sözlükçe

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24, herkesin birbiriyle iletişim kurabileceği, görevler ve projeler üzerinde çalışabileceği, müşteri yönetimi ve daha pek çok işlemi gerçekleştirebileceği bir platformdur.

Ücretsiz başlayın
Bunları da beğenebilirsiniz
Mobil Görev Yönetimi Yazılımının 7 Avantajı
Mobil Görev Yönetimi Yazılımının 7 Avantajı
1 dakikalık okuma
İşe Alımların Donduğu Bir Durumda Ekibinizi Güçlendirmek İçin 10 Etkili Strateji — Moralinizi Yükseltin ve Birlikte Gelişin!
İşe Alımların Donduğu Bir Durumda Ekibinizi Güçlendirmek İçin 10 Etkili Strateji — Moralinizi Yükseltin ve Birlikte Gelişin!
12 dakikalık okuma
Daha Fazla E-Ticaret Lojistiği ve Depolama Verimliliği İçin 8 İpucu
Daha Fazla E-Ticaret Lojistiği ve Depolama Verimliliği İçin 8 İpucu
20 dakikalık okuma