Şirket İçi
Açık kaynak kodu erişimi sayesinde Bitrix24 bulut ortamında ve şirket içinde kullanılabilir. Platformu kendi sunucunuza kurabilir ve istediğiniz gibi özelleştirebilirsiniz.
Üstün gerçek zamanlı destek araçları ile müşterilerinizi mutlu edebilir, ürün ve hizmetleriniz için size dönmelerini sağlayabilirsiniz.
Daha Fazla BilgiBir kulaklık ve Bitrix24 Telefondan başka bir şey kullanmadan müşterilerinizi doğrudan CRM'nizden arayın. Ek ekipman veya ek yazılım kurmaya gerek yok, birazcık telefon büyüsü yeterli.
Daha Fazla BilgiFacebook, Messenger, Instagram, Skype, Telegram, Viber ve diğer popüler mesajlaşma uygulamaları ve sosyal ağlar için müşterinizle etkileşim araçları
E-posta, telefon ve mesaj gibi standart müşteri iletişim kanalları için klasik çağrı merkezi ve yardım merkezi yazılımları.
Daha Fazla BilgiÇok özellikli müşteri ilişkileri yönetimi platformu. Teklif, faturalandırma, e-posta pazarlaması, satış yönetimi ve çok daha fazlası.
Daha Fazla BilgiAçık kaynak kodu erişimi sayesinde Bitrix24 bulut ortamında ve şirket içinde kullanılabilir. Platformu kendi sunucunuza kurabilir ve istediğiniz gibi özelleştirebilirsiniz.
API ve REST API, hem bulut ortamda hem de Bitrix24'ün kurum içi sürümlerinde kullanılabilir.
Bitrix24, mağazamızdaki farklı uygulamalarla entegre olarak gelir.
İsterseniz REST API'mızı kullanarak kendi uygulamalarınızı da oluşturabilirsiniz.