İletişim Merkezi

Bitrix24, tüm müşteri iletişim kanallarınızı İletişim Merkezi olarak adlandırılan tek bir panoda toplar. CRM ile entegre olarak tüm müşteri etkileşimlerinizi kolayca izlemenizi ve uygulanabilir pazarlama verileri toplamanıza olanak tanır.
İletişim merkezi
Tüm sosyal medya kanallarınız için merkez

Facebook, Instagram, WhatsApp, Viber veya diğer platformlardaki iş profilleriniz arasında geçiş yapmak zorunda kalmak yerine müşteri etkinliğini kolayca izleyebileceğiniz, mesajlara ve yorumlara yanıt verebileceğiniz, verileri analiz edebileceğiniz ve istatistikler toplayabileceğiniz tek bir merkeze sahip olursunuz.

Bitrix24.CRM + Instagram
Bu resmi entegrasyon, doğrudan Bitrix24'ün içinden tüm etkileşimleri (ödemeler dâhil) yönetirken müşterilerinize yerel bir alışveriş deneyimi sağlamanıza olanak tanır.
Bitrix24 + Facebook
Facebook profilinizi İletişim Merkezi'mize bağlayın ve müşterilerinizin bıraktığı mesajları doğrudan Bitrix24 Mesajlaşma uygulamasında yanıtlayın.
Bitrix24 + WhatsApp
Web sitenizde Whatsapp widget'ını etkinleştirerek müşterilerinize, işletmenizle bağlantı kurmaları için daha fazla seçenek sunun.

Instagram

Viber

WhatsApp

Bitrix24.Network

Facebook Müşteri Adayı Reklamları entegrasyonu

Bitrix24.CRM + Instagram = Daha Fazla Satış

Ürünlerinizi/hizmetlerinizi çevrimiçi satmak için Instagram kullanıyorsanız bu entegrasyon satışlarınızı tamamen yeni bir düzeye taşıyacaktır.

Resmi entegrasyon
Sadece birkaç tıklamayla Instagram profilinizi bağlayın ve daha önce hiç yapamadığınız şekilde işletmenizi Instagram genelinde büyütmeye başlayın.
Müşterileriniz için kolay alışveriş deneyimi
Hepsi Instagram'da olduğu için müşterileriniz, uygulamadan çıkmadan ürünlerinizi satın alabilir, sipariş verebilir ve ödemelerini yapabilir.
Size özel kolay satış deneyimi
Bitrix24 CRM içindeki tüm satış sürecini yönetin: DM'leri yanıtlayın, ürün görsellerini paylaşın ve ödeme bağlantıları gönderin.
Web siteniz için canlı sohbet

Ziyaretçilerinize anında destek ve müşteri hizmeti sağlamak için web sitenize yerleştirilebilecek bir canlı sohbet widget'ı. Tüm diyaloglar CRM'nize kaydedilir, böylece bir kişi, geri dönen bir müşteriyse sistem onu tanır.

Kurallar, yönlendirme ve sohbet aktarımları
Müşteri sohbetlerini ekip üyeleriniz arasında yönetmek, yönlendirmek ve dağıtmak için varsayılan ayarları kullanın veya özel bir kurallar dizisi oluşturun.
Müşteriler ve denetmenler tarafından yapılan değerlendirmeler
Her görüşme, bir müşteri ve/veya ekip denetmeniniz tarafından değerlendirilebilir. Veriler, İletişim Merkezi'nde gösterilir.
Hazır yanıtlar
Müşteri destek ekibiniz müsait olmadığında müşterileri beklemede tutmak için kullanılacak bir dizi hazır yanıt oluşturun.

Gelişmiş raporlar

Çalışma saatleri

Selamlama

Geri arama seçeneği

Bekleme ve kuralları görüntüleme

Telefon

Bitrix24 Telefon; yerel telefon numaraları kiralamanıza, çalışanlarınız için dâhili telefon numarası uzantıları oluşturmanıza, arama sıralamasını ve yönlendirmeyi ayarlamanıza ve daha fazlasını yapmanıza olanak tanır.

Gelişmiş VoIP telefonu çözümü
Bitrix24 telefon; arama takibi, yönlendirme, iletme, görüntüleme, deşifre, kaydetme ve çok daha fazlasını içerir.
Bitrix24 CRM ile entegrasyon
Aramalar, CRM'de kaydedilebilir ve anlaşmalara eklenebilir. Gelen aramalar, belirli bir müşteri adayı için sorumlu bir satış temsilcisine iletilir.
Gelişmiş telefonla pazarlama
Otomatik çevirici çalıştırabilir, web sitenize bir geri arama widget'ı yükleyebilir, geri arama istekleri gönderebilir, sesli yayınlar ve SMS kullanabilirsiniz.

7/24 arama yapın/alın

Ek ekipman veya yazılım gerekmez

Skype'tan veya Zoom'dan ucuz

Eksiksiz VBMA paketi

IVR (İnteraktif sesli yanıt)

Sosyal medya + mesajlaşma uygulamaları

Müşteri iletişim kanallarınızı daha kolay ve daha etkili bir şekilde yönetmek için sosyal medya ve mesajlaşma uygulamalarındaki tüm işletme profillerinizi İletişim Merkezi'ne bağlayın.

Müşteri hizmetlerini geliştirin
Daha hızlı ve daha iyi müşteri desteği sağlamak için Facebook, Instagram, WhatsApp ve diğer hesaplarınızı bağlayın.
Sosyal medya profillerinizi Bitrix24 üzerinden yönetin
Tüm müşteri etkileşimleriniz tek bir pano aracılığıyla yapılır, saklanır ve analiz edilir. Bu pano, bir marketten daha çok işe yarar.
Analizler ve istatistikler
Etkinliği kanala, güne/saate, ortalama yanıt süresine, müşteri memnuniyetine ve müşteri destek uzmanlarınızın en fazla olan iş yüküne göre ölçün.

Instagram İşletme Entegrasyonu

Apple Business Chat entegrasyonu

Facebook Müşteri Adayı Reklamları entegrasyonu

Web formları

Müşteri etkileşim araçları

E-posta, SMS ve sesli aramalar

Hâlâ çok popüler olan test edilip onaylanmış müşteri iletişim kanalları da Bitrix24 Çok Kanallı İletişim Merkezi'nizde yer almaktadır.

Klasik yardım masası
Tüm e-postalarınızı tek bir yerden almak ve yönetmek için posta kutularınızı tek tıkla Bitrix24 İletişim Merkezi'ne bağlayın.
SMS
Müşteri tabanınızdaki kişilere kolayca reklam metin mesajları göndererek SMS kampanyaları yürütün.
Sesli aramalar
Ofis/bulut PBX'iniz veya SIP-trunk'ınız varsa ücretsiz telefon görüşmeleri yapmak için bir SIP konektörü kiralayabilir ve yalnızca mevcut tarifeleriniz üzerinden giden aramalar için ödeme yapabilirsiniz.

Üçüncü taraf entegrasyonları için SIP konektörü

REST API

Bitrix24 Görevleriyle entegrasyon

Bitrix24 CRM ile entegrasyon

Otomatik arayıcı

Bir İletişim Merkezinden Öte Daha Çok Çevrimiçi İş Birliği Paketi Gibi

Bitrix24 ekosisteminin bir parçası olan CRM İletişim Merkezi'miz, size eksiksiz bir çevrimiçi iş birliği, otomasyon ve pazarlama platformu sunmak için Bitrix24 araçlarının geri kalanıyla entegre edilmiştir.

Genellikle rastgele ve düzensiz bir şekilde gerçekleşen düzinelerce süreç, etkinlik ve belge akışı yerine baştan sona Bitrix24 yardım masası yazılımında yapılan tek, güvenilir bir iletişim merkezi yardım masasına sahip olacaksınız.

NEDEN BITRIX24 İLETİŞİM MERKEZİ SEÇİLMELİ?
  1. Dünya çapında 10 milyondan fazla şirket tarafından denendi, güvenildi ve sevildi
  2. Başlamak %100 ÜCRETSİZ, hesap başına sınırsız sayıda kullanıcı
  3. Evden çalışan satış ve müşteri destek ekipleri için ideal çözüm
  4. Müşteri iletişiminizi kolaylaştırmanın en iyi yolu
  5. Kullanıyor olabileceğiniz diğer bulut iletişim merkezi çözümlerinin yerini alır