Müşterilerimiz, her türlü müşteri yönetimi çalışma senaryosunu otomatikleştirmelerine olanak tanıyan kişiselleştirilmiş akıllı süreçler oluşturmanın avantajlarından uzun süredir yararlanmaktadır. Bugün size başka bir pratik özelliği tanıtmak istiyoruz: Otomatik Çözümler.
Bu araç aynı akıllı süreçlere dayanmaktadır, ancak artık CRM işlevselliğine bağlı değildir, ancak İK'dan muhasebeye kadar şirketinizdeki herhangi bir departmanın çalışmasını otomatikleştirmenize olanak tanır.
Onların yardımıyla, kendi otomasyon ayarlarına, işlem hatlarına ve tünellerine, erişim haklarına ve Kanban aşamalarına sahip bireysel çalışma alanları oluşturabilir, böylece her departman için günlük rutin süreçleri optimize edebilirsiniz.
Yeni araç hakkında daha fazla bilgi edinmek ister misiniz?
Burada otomatik çözümlerimizin tüm olanaklarını keşfedeceksiniz.
Burada ise size nasıl akıllı bir süreç oluşturabileceğinizi ve onu otomatik çözümünüze nasıl bağlayabileceğinizi anlatıyoruz.