Müşteri adayları oluşturmak, sipariş işlemek ve müşterilerinizden gelen ödemeleri kabul etmek için tüm sosyal medya platformlarını veya mesajlaşma araçlarını (Facebook, Instagram, WhatsApp vb.) kullanın. Bunların hepsini Bitrix24'ünüzün içindeki tek bir panodan yönetebilirsiniz.
Doğrudan sosyal medya ve mesajlaşma araçları üzerinden satış yapın
Yerel ödeme sistemlerini bağlayıp çevrimiçi ödeme kabul edin
İşletmenizle ilgili SSS sayfalarına pratik bağlantılar oluşturup bunları müşterilerinize iletin
Müşterilerinizin web formları aracılığıyla randevu almasını veya rezervasyon yapmasını sağlayın
Günümüzde insanlar, alışveriş dâhil olmak üzere hayatlarının neredeyse her alanında sosyal medyaya ve mesajlaşma araçlarına büyük ölçüde güveniyor. Instagram veya Facebook'ta bir profiliniz varsa, neden bunları doğrudan satış için kullanmıyorsunuz? Bunun için ihtiyacınız olan her şey Bitrix24 CRM satış yazılımında zaten bulunuyor.
Mesajlaşma aracımızı kullanarak müşterilerinizden gelen mesajları doğrudan Bitrix24'ten almak/yanıtlamak için sosyal medya hesaplarınızı bağlayın
Şablonlarımızdan birini temel alan bir çevrimiçi mağaza oluşturun, CRM formlarını yapılandırın ve müşteri adayları oluşturup sipariş almaya başlayın
Bitrix24'te ödemeleri kabul etmek ve siparişleri işlemek için tercih ettiğiniz ödeme sistemlerini bağlayın
Bir müşteri size Facebook, Instagram, WhatsApp vb. üzerinden bir mesaj atar
Mesaj, İletişim Merkezinizde açılır. Oradan Bitrix24 messenger aracılığıyla görüşmeyi sürdürebilirsiniz
Müşteri bu kez sizden sipariş vermezse müşteri adayı olarak CRM'inize eklenebilir
Müşteri sipariş vermek isterse katalogdan ürünü seçip ödeme bağlantısını oluşturun ve müşteriye iletin
Siparişin ödemesi yapıldığında gerekirse bir teslimat organize edilebilir
Müşterilerinizin en sık sorduğu sorulara (Sizi nerede bulabilirim? Siparişimi nasıl teslim alabilirim? gibi) önceden hazırlanmış yanıtlar içeren bilgi sayfaları oluşturun. Müşteri adaylarınız sohbette size buna benzer bir soru sorduğunda ona ihtiyaç duyduğu tüm bilgileri içeren hızlı bir bağlantı iletebilirsiniz.
Bitrix24'te müşterilerinizin kendi kendilerine randevu ayarlayabilecekleri veya rezervasyon yapabilecekleri bir çevrimiçi takvim oluşturun. Şu şekilde çalışır: Müşteri adayına sohbet üzerinden bir takvim bağlantısı gönderirsiniz; müşteri, uygun tarihi ve zaman aralığını seçer. Hepsi bu, yeni bir müşteriniz oldu!
Bitrix24, ürünlerinizi veya hizmetlerinizi doğrudan sohbetten satmanın hızlı ve kolay bir yolunu sunar. Müşteriye bir ödeme bağlantısı göndermek için kataloğunuzdan ürünü seçip miktarı/fiyatı/indirimi belirleyin ve "Gönder" seçeneğine basın. Ödeme durumunu doğrudan Bitrix24'ten takip edebilirsiniz.
Müşterilerinize mesajlaşma araçlarından ve sosyal medyadan müşteri desteği ve satış tavsiyesi sunun
Müşterileriniz için randevular oluşturup uygun zaman aralıklarına kaydedin
Oluşturucumuzla doldurulabilir CRM formları oluşturup gönderilen herhangi bir çevrimiçi CRM formunu bir müşteri adayına veya anlaşmaya dönüştürün
CRM Analizlerini kullanarak satış takibi yapıp satış huninizi yönetin
Ziyaretçilerinize anında destek ve müşteri hizmeti sağlamak için web sitenize sohbet kutusu veya canlı sohbet widget'ı yerleştirin.
İlgi çekici açılış sayfaları veya çevrimiçi mağazalar oluşturmak için sezgisel, blok tabanlı web sitesi oluşturucumuzu kullanın.