* Lütfen bu bilgilerin yayın tarihinden bu yana değişmiş olabileceğini göz önünde bulundurunuz. Güncel fiyatlar ve özellikler için lütfen Bitrix24 fiyatlandırma sayfasını ziyaret edin.
Bitrix24 CRM'de çok sayıda potansiyel müşteri yönetimi aracı bulunmaktadır. Standart Excel dosyası içeri aktarımına ek olarak, Bitrix24 webden-potansiyel müşteriye, e-postadan-potansiyel müşteriye ve telefon çağrısı üzerinden-potansiyel müşteriye seçenekleri sunmaktadır; bu da herhangi birinin web sitenizde bir form doldurması, size bir e-posta göndermesi veya telefonunuzdan araması esnasında CRM veritabanının OTOMATİK olarak oluşturulabilmesi anlamana gelir. Bir diğer harika özellik ise potansiyel müşterilerin firmanızın satış temsilcileri arasında nasıl dağıtılacağına dair kişiye özel senaryoların ayarlanabilmesi özelliğidir. Bitrix24, sosyal ağları "dinleyebilir" ve belli anahtar kelimeler geçtiğinde potansiyel müşteriler oluşturabilir.
Bitrix24, ücretsiz e-posta ile pazarlama ve telepazarlama araçlarını beraberinde getirir; bu da potansiyel müşterileriniz CRM sisteminize giriş yapar yapmaz, onlara satış yapmaya başlayabileceğiniz anlamına gelir. Bireysel veya toplu e-postalar gönderebilirsiniz; gelen tüm cevaplar ilgili kişiye veya şirkete ait bir CRM veritabanında saklanacaktır. Gerek duyduğunuz kadar sayıda e-posta şablonu oluşturabilir ve önceden ayarlanmış kurallara göre e-posta gönderimini otomatik bir şekilde yapabilirsiniz. Benzer şekilde, Bitrix24'ün bünyesinde bulunan ücretsiz sanal çağrı merkezi sayesinde potansiyel müşterilerinizi arayabilir, onlardan telefon üzerinden sipariş alabilir, telefon üzerinden müşteri desteği sağlayabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz.
Bitrix24, çok sayıda CRM raporlama aracını da beraberinde getirir; bunlardan biri de, satış boru hattınızda kaç anlaşmanız olduğunu ve bunların hangi aşamada olduğunu gösteren satış hunisidir (kendi benzersiz satış süreçlerinizi yansıtması için kendi aşamalarınızı ayarlayabilirsiniz). Tüm standart raporlar (satış, kullanıcı aktivitesi, gönderilen faturalar vs) mevcuttur; ancak CRM'iniz içerisinde bulunan özel alanlar çerçevesinde kendi raporlarınızı da oluşturabilirsiniz. Tekrar belirtiyoruz, tüm bu özellikler tamamen ücretsizdir.
Bitrix24; aralarında etkinlik akışı, intranet, görevler ve proje yönetimi, dosya paylaşımı, belge yönetimi, grup sohbeti, mobil mesajlaşma programı, video konferans, izin takvimi, izin talepleri, mesai giriş/çıkış takibi, zaman yönetimi, satış kılavuzları, fikir yönetiminin ve çok daha fazlasının bulunduğu satış ekibiniz için işbirliği araçlarını beraberinde getirir. Satış bir takım oyunudur ve Bitrix24 ile bu oyunun kazananı siz olursunuz.
Bitrix24 CRM kullanım kılavuzuna buradan ulaşabilirsiniz. Bitrix24’ün API, CMS ve kaynak kodu ile birlikte gelen ve diğer araçlarla kolay bir şekilde özelleştirilebilen kendi kendine barındırma özellikli sürümlerinden birini satın almak isterseniz, deneme sürümünü buradan indirebilirsiniz.