Eksiksiz uzaktan çalışma araçları seti ile Bitrix24, ekibiniz için verimli iş birliği ve verimli iletişim sağlar
Şimdi ücretsiz başlayınÜcretsiz plana ihtiyaç duyduğunuz kadar kullanıcı ekleyin
%100 uzaktan veya hibrit çalışma modeli
Görevler, projeler, belgeler, satışlar ve daha fazlası üzerinde iş birliği yapın
Görevler oluşturun ve atayın, gözlemciler ve katılımcılar ekleyin, son tarihleri kontrol edin ve yönetin.
Tüm şirket için sınırsız iletişim: sohbette mesaj ve dosya alışverişi yapın, özel veya genel sohbetlerde grup tartışması oluşturun, görüntülü aramalar ve çevrimiçi toplantılar düzenleyin.
Tüm ekip arkadaşlarınız kişiler bölümünde zaten listelenmiştir, böylece onlara kolayca mesaj yazabilir, görevler atayabilir, Takvim'de bir etkinlik oluşturabilir veya çevrimiçi bir toplantı ayarlayabilirsiniz.
Buna ek olarak, Akışta, dosyalar paylaşabilir ve dikkatinizi gerektiren bir şey olup olmadığını görmek için bildirimlerinizi kontrol edebilirsiniz.
Dahil olduğunuz her proje, görev veya etkinlikle ilgili güncellemeleri takip edin ve bildirimler alın. Bu, görevlerinizi takip etmenize, karar verme sürecini hızlandırmanıza ve yanlış iletişimden kaçınmanıza olanak tanır.
Güzel, görsel bir yapı, çalışanları, yöneticilerini ve ait oldukları departmanları hızlı bir şekilde bulmanızı sağlar.
Belirli dosyaların gizli kalmasına yardımcı olmak için özelleştirilebilir erişim izinleriyle tüm ekibinizin ihtiyaçları için birleşik bir çevrimiçi depolama alanı.
İş gününüzü planlamak, etkinlikler oluşturmak, katılımcıları davet etmek ve faaliyetlerinizi planlamak için basit ve etkili bir araç.
Tüm kurumsal bilgi ve eğitim materyallerinizi saklayabileceğiniz tek bir yer olan bilgi tabanımız, tüm ekip üyeleriniz tarafından kolayca düzenlenebilir ve genişletilebilir.
Satış ekibinizin ihtiyaç duyduğu her şeye sahip modern bir CRM: müşteri adayları, anlaşmalar, ilgili kişiler, tahmin, faturalar, envanter yönetimi, çevrimiçi ödemeler ve daha fazlası.
Müşterilerinizle hızlı ve verimli iletişim için ihtiyaç duyabileceğiniz her türlü araç: telefon, canlı sohbet, web formları, anlık mesajlaşma, sosyal medya platformları ve daha fazlası.
Bir şablon seçin, zevkinize göre özelleştirin, içerik ekleyin ve web sitenizi yayınlayın. Web sitenizden topladığınız tüm müşteri verileri doğrudan CRM'inize aktarılır.